Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zeyerova "novela s dobrodružstvím"
HROMÁDKOVÁ, Tereza
Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První úsek se snaží nejprve podat základní informace o dobrodružné literatuře, tj. obecnou charakteristiku, stručný historický přehled a žánrové varianty. Poté následuje přehled Zeyerových kratších dobrodružných próz, které budou podrobeny zkoumání. Další kapitola zkoumá, nakolik a jakým způsobem se dobrodružnost stávala součástí metařeči o Zeyerových dílech. Poslední teoretický segment podává přehled dobové recepce Zeyerových kratších dobrodružných próz vymezených ve druhé kapitole. Analytická část se snaží dát odpověď na otázku, jak je dobrodružnost u Zeyera utvářena. Poslední kapitolu tvoří pojednání o dobrodružnosti v díle analogické povahy Svatý Xaverius od Jakuba Arbesa.
Na příkladu jednoduché hry demonstrujte principy vývoje aplikací pro platformu Android
Tatoušek, Petr ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Diplomová práce ,,Demonstrace principů vývoje aplikací pro platformu Android na příkla-du jednoduché hry" popisuje v teoretické části Operační systém Android, stručně jeho his-torii a především architekturu s důrazem na relevantní části důležité pro praktickou část práce. Dále se též zaměřuje na obecnou architekturu aplikací pro tento operační systém. V praktické části popisuje tato diplomová práce demonstraci principů vývoje aplikací pro platformu Android za využití ukázkové aplikace. Praktickou částí diplomové práce je sa-motná implementace ukázkové hry formou textové adventury v jazyce Java. Ukázková aplikace využívá databázi SQLite pro uložení herních dat. Je vytvořen rámec hry, který umožňuje vkládat různá herní data do databáze, a tím hrát různé hry s rozdílným průbě-hem.
Fantastický okamžik. Na hranici reálného.
Dašková, Michaela ; Smetana, Matěj (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem navázala na téma, které jsem řešila v teoretické části. Zabývám se studiem tzv. fantastického momentu, jeho vznikem, popisem a vyvoláváním... Knížka je dokumentací mojí sběratelské činnosti a současně mých intervencí v soukromých diváku jen těžko přístupných místech mých blízkých. Kniha vychází ve 4 kusech. V ideálním případě bych ji ráda nechala vytisknout v nákladu asi 100 kusů a poskytla v galeriích k prodeji. Takto bude na několika vybraných místech v Brně k dispozici na půjčení.
Žiju tarot
Oplatková, Hana ; Vondřejcová, Silvie (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Osobní balíček karet vytvořený na základě půlročního průzkumu a dokumentací denních prožitků. Balíček obsahuje 49 karet a je inspirován sadou 78 tarotových karet. Textový obsah – rub karty byl vytvořen podle deníkových záznamů. Líc karty byl vybrán jako reprezentace dějů obvykle se odehrávající v dny, kdy daná denní karta vycházela.
Supporting materials for studying GUI in JavaFX 8
Vallušová, Veronika ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá tvorbou grafického uživatelského rozhraní v JavaFX 8 a její využití při výuce oboru Aplikovaná informatika na Vysoké škole ekonomické. Na začátku práce se čtenář dozví bližší informace o charakteristice jazyka JavaFX 8 a jeho architektuře. Každá aplikace má svoji logickou a grafickou část. V grafické části se tvoří vzhled celé aplikace použitím různých panelů a komponent. Jejich přehled a vhodné použití, jsou čtenáři vysvětleny ukázkou kódů z programů NetBeans a JavaFX Scene Builder. V této práci je také popsán instalační proces aplikace Scene Builder. V závěru je ukázaná varianta výsledné aplikace, která může sloužit jako semestrální práce z navazujícího kurzu 4IT115 Softwarové inženýrství.
The chariot of Thespis
Hrbata, Zdeněk
The analysis of the Gautier´s famous novel Captain Fracasse is governed by principles of historical poetics, i. e. by taking into account the presence of generic and discursive models or their elements distributed in the novel´s structure (like roman comique, theatricality, novel od adventure, journey topos).
Thespidova kára
Hrbata, Zdeněk
Analýza slavného románu Théophila Gautiera Kapitán Fracasse se v rámci historické poetiky zaměřuje na žánrové nebo diskursivní modely a jejich elementy (např. tzv. divadelní román, teatrálnost, dobrodružný román, topos cesty) ve struktuře příběhu.
Výchova a učení hrou ve volnočasových dětských programech
RUDOLFOVÁ, Lenka
Bakalářská práce "Výchova a učení hrou ve volnočasových dětských programech" představuje především analýzu možností uplatnění hry ve volnočasových programech a vytvoření přehledu oblastí a kompetencí, které současná zážitková pedagogika v herních programech rozvíjí. Vytvořená "příručka prázdninového pedagoga" může sloužit jako inspirace při přípravě herního programu.
Vytvoření týdenního rámcového programu prožitkových pohybových aktivit v přírodě v letním období pro studenty středních a vysokých škol.
ROTTNEROVÁ, Petra
Práce je zaměřena na vytvoření týdenního rámcového programu prožitkových pohybových aktivit v přírodě v letním období pro studenty středních a vysokých škol.Kapitoly v teoretické části se zabývají popsáním základních pojmů související se zážitkovou pedagogikou, jejími metodami a prostředky, dále charakteristikou zážitkové akce a skladbou instruktorského týmu. Praktická část obsahuje vytvořený týdenní rámcový program pohybových prožitkových aktivit v přírodě a jeho ověření v praxi. Program absolvovalo 12 studentů v rámci týdenní zážitkové akce. Stanovené odborné otázky směřovaly k ověření realizovatelnosti vytvořeného programu v praxi a získané informace byly vyhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.