Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Radarový senzor pro adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací radarového senzoru pro systém adaptivního tempomatu. V jejím rámci jsou diskutovány použité technologie a postupy, zdokumentován postup implementace zpracování signálu pro daný účel a testování systému na nasbíraných reálných datech. Jako senzor byl využit radarový modul AWR1843 od společnosti Texas Instruments Inc., který reprezentuje aktuálně velmi populární technologii radarů s milimetrovou vlnou. Výsledkem práce jsou dvě aplikace zpracovávající radarová data. Jednou z nich je prototyp aplikace adaptivního tempomatu vizualizující data a druhou je firmware radarového modulu provádějící zpracování signálu přímo na čipu v reálném čase.
Radarový adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Široký, Adam (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá radarovým adaptivním tempomatem. Cílem práce je implementace programové logiky adaptivního tempomatu. Popisuje základní postupy zpracování radarového signálu i různá úskalí, k nimž dochází. Zabývá se také metodami, jež jsou využity pro detekci objektů radarem. V rámci práce jsou také srovnány dva použité radarové moduly podle jejich vhodnosti k využití jako senzory adaptivního tempomatu. Implementovaný systém je nakonec otestován použitím dat nasbíraných v reálném silničním provozu.
Fuzzy rozhodovací modely
Starý, Josef ; Karpíšek, Zdeněk (oponent) ; Žák, Libor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na fuzzy rozhodování pomocí fuzzy inferenčních systémů. V první části je nejdříve popsána matematická teorie používaná v této oblasti. Zásadním cílem práce je pak navržení fuzzy inferenčního systému plnícího funkci adaptivního tempomatu. K tomu je využito matematického softwaru MATLAB. Systém na základě vstupních proměnných rychlost vozidla, rychlost předchozího vozidla a vzdálenost mezi vozidly vyhodnocuje situace a rozhoduje o reakci vozidla. Jeho fungování je v této diplomové práci otestováno pomocí simulací nejprve na fiktivních scénářích a následně je systém porovnán s reálnými adaptivními tempomaty pomocí reálných dat.
Radarový senzor pro adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací radarového senzoru pro systém adaptivního tempomatu. V jejím rámci jsou diskutovány použité technologie a postupy, zdokumentován postup implementace zpracování signálu pro daný účel a testování systému na nasbíraných reálných datech. Jako senzor byl využit radarový modul AWR1843 od společnosti Texas Instruments Inc., který reprezentuje aktuálně velmi populární technologii radarů s milimetrovou vlnou. Výsledkem práce jsou dvě aplikace zpracovávající radarová data. Jednou z nich je prototyp aplikace adaptivního tempomatu vizualizující data a druhou je firmware radarového modulu provádějící zpracování signálu přímo na čipu v reálném čase.
Radarový adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Široký, Adam (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá radarovým adaptivním tempomatem. Cílem práce je implementace programové logiky adaptivního tempomatu. Popisuje základní postupy zpracování radarového signálu i různá úskalí, k nimž dochází. Zabývá se také metodami, jež jsou využity pro detekci objektů radarem. V rámci práce jsou také srovnány dva použité radarové moduly podle jejich vhodnosti k využití jako senzory adaptivního tempomatu. Implementovaný systém je nakonec otestován použitím dat nasbíraných v reálném silničním provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.