Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivní tlumení základů elektrických strojů
Vaške, František ; Houfek, Martin (oponent) ; Vlach, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem experimentálního modelu aktivního tlumení základů elektrických strojů, jeho matematickým popisem a řízením pomocí počítače. Porovnává různé možnosti realizace tohoto modelu, jejich fyzikální principy a proveditelnost. Obsahuje popis vytvořeného modelu a použité řídící metody.
Akustické zkušební komory
Gajdoš, Petr ; Klapka, Milan (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je podat ucelený přehled o funkci, stavbě a využití akustických zkušebních komor na území České Republiky s jejich dostupným technickým popisem a kontaktem na tyto zařízení, doplněný vymezením budoucího vývoje.
Aktivní tlumení základů elektrických strojů
Vaške, František ; Houfek, Martin (oponent) ; Vlach, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem experimentálního modelu aktivního tlumení základů elektrických strojů, jeho matematickým popisem a řízením pomocí počítače. Porovnává různé možnosti realizace tohoto modelu, jejich fyzikální principy a proveditelnost. Obsahuje popis vytvořeného modelu a použité řídící metody.
Akustické zkušební komory
Gajdoš, Petr ; Klapka, Milan (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je podat ucelený přehled o funkci, stavbě a využití akustických zkušebních komor na území České Republiky s jejich dostupným technickým popisem a kontaktem na tyto zařízení, doplněný vymezením budoucího vývoje.
Extending Horizon of Finite Control Set MPC of PMSM Drive with Input LC Filter using LQ Lookahead
Šmídl, Václav ; Janouš, Š. ; Peroutka, Z.
Finite control set model predictive control (FS-MPC) has been shown to be a very effective approach to control of PMSM drives. FS-MPC is a very flexible tool since it can evaluate an arbitrary loss function. However, design of the appropriate loss function for the problem can be a challenge especially when the design input is visible only on the long horizon. An example where this problem becomes apparent is the main propulsion drive of a traction vehicle fed from a dc catenary. Specifically, the catenary voltage is subject to short circuits, fast changes, harmonics and other disturbances which can vary in very wide range. Therefore, the drive is equipped with the trolley-wire input LC filter. The filter is almost undamped by design in order to achieve maximum efficiency and the control strategy needs to secure active damping of the filter to guarantee the drive stability. While it is possible to introduce active damping terms to the loss function, it is hard to predict its properties.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.