Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Hezinová, Aneta ; Berková, Kateřina (vedoucí práce) ; Nýčová, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá významem účetnictví a postavením předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Pozornost je věnována výchovně vzdělávacím cílům, uspořádání učiva, mezipředmětovým vztahům a učebnici jako hlavní učební pomůcce. Dále je práce zaměřena na samotnou koncepci problémového vyučování, kdy jsou uvedeny její charakteristické rysy, metody, organizační formy a zásady pro tvorbu didaktického materiálu. V druhé části práce, tedy v praktické, je nejprve provedena didaktická analýza učiva v nejpoužívanější učebnici na obchodních akademiích. Závěrem bakalářské práce je mnou vytvořená případová studie.
Didaktická analýza učiva o finančním majetku v účetnictví s využitím případové studie
Pospíšil, Zdeněk ; Berková, Kateřina (vedoucí práce) ; Fišerová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou učiva o krátkodobém finančním majetku v prvním koncentrickém okruhu v předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Práce byla rozdělena do dvou větších částí. První, teoretická část, se věnuje postavením účetnictví v podnikatelské sféře, ale i předmětu vyučovaného na obchodních akademiích, tzn., popisu-je cíle, kompetence, rozdělení učiva a také základní implementaci didaktiky ve výuce účetnictví. Ve druhé části práce, tedy praktické části, je provedena analýza návrhu učiva krátkodobého finančního majetku, jehož součástí je mnou vytvořená případová studie na procvičování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.