Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mojžíšek, Ivan (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci samotné marketingové strategie. Formulace marketingové strategie je vlastně doporučením konkrétnímu horskému ubytovacímu zařízení, jak by se měl do budoucna marketingově orientovat.
Stanovení aktuální návštěvnosti biosférické rezervace Krkonoše a její celoroční dynamiky
KOLPRON CZ, s.r.o., Praha
Cílem je zdokumentování a analýza návštěvnosti biosférické rezervace Krkonoše v letech 2000 až 2002. Mezi určující parametry zpracované tematiky patří územní diferenciace návštěvnosti, časové cykly v počtech a chování návštěvníků a samotná struktura návštěvníků. Hlavní parametry analytické části, výběrové anketární šetření, dopravní průzkum (šetření parkovišť a monitoring přijíždějících návštěvníků), porovnání vybraných údajů za roky 2000 a 2001.
Sledování vlivu procesů vyvolaných geoturismem na životní prostředí v Českém ráji s návrhem opatření k eliminaci negativních dopadů
KOLPRON CZ, s.r.o., Praha
Základním cílem studie je na území CHKO Český ráj zkoumat územní rozdíly v zátěžích cestovním ruchem a jejich diferencované dopady na přírodní prostředí za účelem navrhnout konkrétní opatření pro šetrný rozvoj, případně omezení geoturismu. Zpráva přináší detailní popis jednotlivých prvků cestovního ruchu: ubytovacích, stravovacích a sportovních zařízení, informačních kanceláří, turistických atraktivit, možností parkování a veřejné dopravy. Navazuje podrobný rozbor monitoringu turistických zátěží a analýza percepce návštěvníků. Vše je zastřešeno uvedením adekvátních koncepčních a správních podkladů.
Identifikace prevenčního potenciálu živnostenských odpadů v ČR a jeho uplatnění v praxi: Živnostenský odpad
Markent, Praha ; ENZO, Praha ; SLEEKO, Praha ; Černík, Bohumil ; Kotoulová, Zdenka
Závěrečné výsledky komplexního výzkumného šetření, které bylo zahájeno v roce 2008. Zpráva zahrnuje analýzu 11 odvětvových skupin a 43 odvětvových podskupin. Počty zahrnutých organizací: "drobná výroba" 135, "prodej a servis automobil" 94, "markety" 66, "ubytování a stravování" 108, "doprava" 44 , "úřady" 79 , "školy" 114 , "zdravotní a sociální zabezpečení" 60, "nakládání s odpady " 58 , "sportovní zařízení " 12 a "pěstování rostlin" 11. Zpráva předkládá podrobné grafické zobrazení výsledků výzkumu podle jednotlivých otázek za všechny skupiny a souhrnné tabulky pro jednotlivé skupiny. Výsledky šetření jsou určeny pro stanovení produkce živnostenských/komunálních odpadů na daném území a pro optimalizaci databáze ukazatelů měrné produkce živnostenských odpadů.
Identifikace prevenčního potenciálu živnostenských odpadů v ČR a jeho uplatnění v praxi: Metodika přípravy projektů a demonstrační projekty prevence živnostenských odpadů
Centrum čistší produkce, Brno ; ENZO, Praha ; SLEEKO, Praha ; Šlesinger, Josef ; Černík, Bohumil ; Kotoulová, Zdenka
Cílem je vytvoření podmínek pro uplatnění preventivního principu ochrany životního prostředí v programech rozvoje živnostenské sféry, podporu revitalizace a restrukturalizace živností. Je popsána strategie získávání podniku, analýza vstupů a výstupů v podniku, problematické úseky získání údajů nezbytných pro vypracování projektu, zavádění metodiky čistší produkce vlastními pracovníky podniky. V přílohách jsou uvedeny projekty čistší produkce.
Identifikace prevenčního potenciálu živnostenských odpadů v ČR a jeho uplatnění v praxi: Živnostenský odpad
Markent, Praha ; ENZO, Praha ; SLEEKO, Praha ; Černík, Bohumil ; Kotoulová, Zdenka
Výsledky komplexního výzkumného šetření, které bylo realizováno v ČR v roce 2008 a zabývalo se nakládání s odpady mezi živnostníky. Zpráva zahrnuje analýzu 6 odvětvových skupin a 26 odvětvových podskupin. Skupina "drobná výroba" zahrnuje 135 organizací, skupina "prodej a servis automobil" zahrnuje 94 organizací, skupina "markety" zahrnuje 66 organizací, skupina "ubytování a stravování" zahrnuje 108 organizací, skupina "doprava" 44 organizace a skupina "úřady" 79 organizací. Zpráva předkládá podrobné grafické zobrazení výsledků výzkumu podle jednotlivých otázek za všechny skupiny a souhrnné tabulky pro drobnou výrobu.
Analýza a vyhodnocení stravovacího úseku hotelu
Sychrová, Veronika ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Na žádost manažera hotelu byla vypracována analýza stravovacího úseku a vyhodnocení současného stavu. Z analýzy pak vychází hlavní cíl, kterým je vypracování nového marketingového konceptu. Struktura práce je členěna na teoretickou část týkající se ubytovacích a stravovacích služeb a marketingu. Praktická část je pak zaměřena na charakteristiku hotelu jako celku, kde je kladen velký důraz na analýzu konkurenčních hotelů a okolních samostatných restaurací. Další část se věnuje popisu stravovacímu úseku, po němž následuje hodnocení současného stavu a zpracování nového konceptu. Předpokládaným přínosem je využití v praxi konkrétního hotelu.
Analýza ubytovacího zařízení ve zvoleném regionu - Šumava
ŠUBRTOVÁ, Kateřina
Cílem diplomové práce bylo provézt analýzu nabídky ubytovacích služeb na Horské Kvildě, srovnání kvality a cenové dostupnosti těchto služeb. Dílčím cílem je analyzovat současný stav vybraného ubytovacího zařízení Lovecká chata, nacházející se v obci Horská Kvilda, v turistickém regionu Šumava. Na základě komparační analýzy a vlastního terénního výzkumu navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení situace zařízení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.