Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy of Zovirax
Mráz, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tatičová, Lucia (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou strategii značky Zovirax a na základě této analýzy navrhnout možné vylepšení do budoucna. Teoretická část má tři kapitoly. První se věnuje vymezení základních pojmů, které souvisí s marketingem. Druhá kapitola se věnuje vymezení značky a její role. Třetí kapitola se zabývá teoretickým vymezením marketingové strategie s jejími složkami, včetně strategie na úrovni produktu, ceny, distribuce a komunikace. Po teoretické části následuje praktická část, kde se věnuji samotné marketingové strategii značky Zovirax. Návrhy zlepšení a doporučení do budoucna vycházejí ze SWOT analýzy, z analýzy konkurence, z analýzy současné marketingové strategie a z vlastního výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.