Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Co pro ženy znamená stáří a stárnutí?
Roedlová, Adéla ; Jeřábek, Hynek (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývala subjektivním pohledem českých žen střední a starší věkové kategorie na stáří a stárnutí. Práce si klade za cíl zjistit, co ženy považují za klíčové elementy stárnutí a vytvořit komplexní pohled na stárnutí z pohledu ženy. Zároveň je pro práci stěžejní určit rozdíly a podobnosti ve vnímání stárnutí z hlediska věku či životní fáze. V práci je proveden kvalitativní výzkum, který je ukotven ve fenomenologické teorii. Sběr dat probíhá pomocí metody ZMET. Tato projektivní technika sběru dat, jejíž teorie a postupy jsou v práci popsány, je založena na představě, že lidé nepřemýšlejí verbálně, nýbrž v obrazech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Zdravá strava ve vnímání českého spotřebitele
Hlaváčová, Markéta ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem práce bylo zjistit a popsat asociace, které spotřebitelé spojují se zdravou stravou. Především zjistit to, co si pod pojmem zdravá strava představují a jaké další motivy spotřebitele v souvislosti se zdravou stravou napadají. K zjištění těchto asociací bylo využito hloubkových rozhovorů ZMET. V práci jsou prezentovány výstupy výzkumu a dále informace týkající se širšího kontextu trhu se stravováním, zejména pak specifik marketingu zdravé stravy. Poznatky je možno využít při plánování marketingového mixu potravinářských firem. V rámci výzkumu bylo zjištěno, že zdravé stravování pro spotřebitele nepředstavuje konzumaci určitého specifického druhu potravin, ale jde o přístup ke stravování. Přístup ke stravování, který zohledňuje to, jaká strava a jaké chování je pro člověka z hlediska zdraví vhodné. Zdravou stravu pro respondenty představovala zejména domácí jídla z kvalitních, čerstvých, přírodních surovin. Podle vyjádření respondentů, je zdravá strava stravou, která odpovídá řadě principů. Zejména jde o princip pestrosti a vyváženosti.
Qualitative study of Slovak respondents perception of health: implications for health marketing
Šefčíková, Natália ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu zdraví v rámci marketingu zdraví, který je v práci identifikován jako široký pojem zahrnující jak branding veřejného zdraví, tak i branding zdraví v oblasti komerčního marketingu. Důraz je kladen na prostředí slovenského trhu. Teoretická část se zabývá pojmem zdraví, jeho hodnoty a zdravotní gramotnosti. Následuje situační analýza slovenského trhu se zdravím, demografického vývoje a charakteristika zdraví a zdravotnictví v Československu. Jádro teoretické části práce tvoří komplexní analýza marketingu zdraví. Praktická část pomocí kvalitativní metody výzkumu trhu ZMET zkoumá vnímání zdraví slovenskými respondenty, propojuje poznatky získané v teoretické části a na základě omezení, se kterými je daný výzkum spojen, vyvozuje doporučení pro marketing zdraví. Cílem práce je poukázat na důležitost pronikání do mysli spotřebitelů při tvorbě kampaní a aplikovat odhalené hluboké metafory do designu produktů, reklam a obecně marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.