Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení nové značky vín na českém trhu
Denis, Tadeáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro značku portugalských vín Wine With Spirit při jejím vstupu na český trh. V práci je nejdříve popsána současná situace na českém trhu s vínem a portugalská vinná produkce. Představena je zde společnost Wine With Spirit i její produktová nabídka včetně současných aktivit na portugalském a českém trhu. Ve zvolené cílové skupině byl proveden kvantitativní terénní výzkum zaměřený na konzumaci vína. Následuje vypracování marketingové strategie obsahující cíle, SWOT a PEST analýzy a marketingový mix s navrženými aktivitami na podporu značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.