Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Leadership v malých a středních podnicích
Plucarová, Markéta ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Půbalová, Kateřina (oponent)
Cílem této diplomové práce je zachytit a popsat představy a názory vybraných podnikatelů týkající se leadershipu v malých a středních podnicích. V teoretické části je nastíněn vývoj leadershipu, jeho charakteristiky, styly a přístupy. Mezi přístupy jsou zařazeny Situační leadership II, Transformační leadership, Autentický leadership a Vyvážený leadership. Pomocí kvalitativního výzkumu, který proběhl prostřednictvím polo strukturovaného rozhovoru a písemného dotazování, jsou popsány hlavní faktory z vybraných přístupů, které se ve vedení jednotlivých respondentů nejčastěji vyskytují, a následně je zhodnoceno využití daného přístupu vzhledem k celému vzorku. Na závěr se tato práce věnuje individuálnímu posouzení vyváženosti stylů vedení vybraných podnikatelů.
Versatilní vedení v kontextu českého školství
Kotulič, Petr ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Předmětem a cílem bakalářské práce je popis versatilního stylu vedení a jeho uplatnění v běžných činnostech školského manažera. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části je metodou rešerše odborné literatury podán přehled teoretických poznatků v oblasti versatilního vedení. Výzkumná část je založena na dotazníkovém šetření u vedoucích pracovníků (ředitelů) v základních a středních školách v Ústeckém kraji. Pomocí aplikace Google dokumenty byl vytvořen dotazník s 32 otázkami, který byl rozeslán na 370 základních a středních škol v Ústeckém kraji. Vráceno bylo 91 vyplněných dotazníků, které jsou vyhodnoceny. V závěru práce je odpovězeno, na základě vyhodnocení dotazníků, na otázku naplnění výzkumného předpokladu, že v současných školách není (vědomě) používáno versatilní vedení, současný management škol nemá dostatečné povědomí o versatilním vedení. Šetřením byl potvrzen výzkumný předpoklad. Pokud jde o využívání některých prvků versatilního vedení, tak ty jsou více využívány managementem základních škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.