Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.
Měření změny výškové polohy těžiště u vozidel SUV vlivem zatížení
Caha, Antonín ; Rak, Martin (oponent) ; Křižák, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje měření výškové polohy těžiště vozidel SUV a posouzení změny polohy těžiště závislé na počtu pasažérů a vlivu zatížení od střešního boxu. V úvodu je popsána motivace a nastíněn směr, jakým se celá práce bude odvíjet. V rešeršní části je popsán aktuální stav poznání dané problematiky a dále práce shrnuje metody měření polohy těžiště. Obsahuje rovněž podrobný popis dosažených výsledků získaných při praktickém měření. Kapitola diskuze výsledků řešení získané výsledky detailně komentuje. V závěru je celá práce shrnuta a doplněna o konečné závěry, které vyplývají z obsahu práce.
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.
Měření změny výškové polohy těžiště u vozidel SUV vlivem zatížení
Caha, Antonín ; Rak, Martin (oponent) ; Křižák, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje měření výškové polohy těžiště vozidel SUV a posouzení změny polohy těžiště závislé na počtu pasažérů a vlivu zatížení od střešního boxu. V úvodu je popsána motivace a nastíněn směr, jakým se celá práce bude odvíjet. V rešeršní části je popsán aktuální stav poznání dané problematiky a dále práce shrnuje metody měření polohy těžiště. Obsahuje rovněž podrobný popis dosažených výsledků získaných při praktickém měření. Kapitola diskuze výsledků řešení získané výsledky detailně komentuje. V závěru je celá práce shrnuta a doplněna o konečné závěry, které vyplývají z obsahu práce.
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.