Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Snižování hluku počítačů obkládáním stěn zvukoizolačními materiály a regulací otáček ventilátorů
Kunovský, Martin ; Mišun, Vojtěch (oponent) ; Pellant, Karel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá šířením hluku v počítačové skříni, vyzařováním hluku do okolí, vlivem tvaru geometrie a velikosti počítačové skříně na vyzařovaný hluk z počítače, vlivem umístění ventilátoru v počítačové skříni na vyzařovaný hluk z počítače. Dále se práce zabývá snižováním hluku vložením zvukově absorpčního materiálu do počítačové skříně a vlivem polohy počítače v pracovním prostředí na hluk sledovaný v místě posluchače. Analýza šíření hluku počítače byla řešena metodou konečných prvků v prostředí programu Ansys 13.
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.
Modelování pohonu s DC motorem v prostředí MATLAB/Simulink
Kunovský, Martin ; Kerlin,, Tomáš (oponent) ; Hubík, Vladimír (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá stejnosměrnými motory, jejich vlastnostmi a jejich modelováním. Pro účel modelování byl vytvořen matematický model stejnosměrného motoru, který je připojen na H-můstek a řízen PWM signálem. Následně bylo vytvořeno přehledné uživatelské prostředí GUI, ze kterého lze po zadání základních parametrů motoru jednoduše celou simulaci spustit a sledovat. Tato práce je realizována v prostředí Matlab&Simulink.
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.
Analýza chování řidiče při jízdě přes přechod pro chodce
Kledus, Robert ; Semela, Marek ; Maxera, Pavel ; Kunovský, Martin ; Křižák, Michal
Článek se zabývá analýzou chování 8 řidičů při jízdě za soumraku a při noční jízdě přes přechod pro chodce. Sledované vozidlo přejíždí přes moderní přechod v obci, který je označen vodorovným i svislým značením. Ve směru jízdy vozidla je přechod osvětlen z levé strany. Chodec je uprostřed silnice chráněn ostrůvkem, který je označen příkazovou značkou „objíždění vpravo“. Při jízdě jsou sledovány optické reakce řidičů na různé podněty pomocí speciálního zařízení Viewpointsystem®, GmgH pro sledování změny úhlu pohledu řidiče. V práci jsou porovnány strategie chování řidičů při jízdě přes přechod. Sledován je způsob navigace řidiče při jízdě a jeho reakce na přecházejícího chodce. U každé jízdy je posuzována nebezpečnost jízdní situace a je provedeno vyhodnocení zvolené strategie. Výsledky této analýzy vychází z rozsáhlých jízdních zkoušek, které byly uskutečněny v úzké spolupráci Ústavu soudního inženýrství, Vysokého učení technického v Brně a výzkumného institutu EPIGUS – Institut für ganzheitliche Unfall- und Sicherheitforshung z Rakouska v roce 2010.
Vliv polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb
Kunovský, Martin ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu změny polohy těžiště vozidla na jeho postřetový pohyb. V rešeršní části jsou popsány základní metody běžně používané k nalezení příčné, podélné a výškové polohy těžiště, nebo vliv polohy těžiště vozidla na jeho stabilitu a jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá základním rozdělením silničních nehod a stručně popisuje metody používané k jejich analýze. V práci jsou vytyčeny problematické manévry a situace vyskytující se v každodenní silniční dopravě. Vybrané situace byly nasimulovány v programech Virtual CRASH a PC Crash. V těchto programech byl sledován vliv podélné a výškové polohy těžiště na postřetové chování vozidla. Získané výsledky byly v poslední kapitole vyhodnoceny.
Snižování hluku počítačů obkládáním stěn zvukoizolačními materiály a regulací otáček ventilátorů
Kunovský, Martin ; Mišun, Vojtěch (oponent) ; Pellant, Karel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá šířením hluku v počítačové skříni, vyzařováním hluku do okolí, vlivem tvaru geometrie a velikosti počítačové skříně na vyzařovaný hluk z počítače, vlivem umístění ventilátoru v počítačové skříni na vyzařovaný hluk z počítače. Dále se práce zabývá snižováním hluku vložením zvukově absorpčního materiálu do počítačové skříně a vlivem polohy počítače v pracovním prostředí na hluk sledovaný v místě posluchače. Analýza šíření hluku počítače byla řešena metodou konečných prvků v prostředí programu Ansys 13.
Modelování pohonu s DC motorem v prostředí MATLAB/Simulink
Kunovský, Martin ; Kerlin,, Tomáš (oponent) ; Hubík, Vladimír (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá stejnosměrnými motory, jejich vlastnostmi a jejich modelováním. Pro účel modelování byl vytvořen matematický model stejnosměrného motoru, který je připojen na H-můstek a řízen PWM signálem. Následně bylo vytvořeno přehledné uživatelské prostředí GUI, ze kterého lze po zadání základních parametrů motoru jednoduše celou simulaci spustit a sledovat. Tato práce je realizována v prostředí Matlab&Simulink.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.