Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh konkureční strategie firmy
Števanka, Ladislav ; Raška, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.
Návrh konkurenční strategie pro firmu Granit Parts komanditní společnost
Rozmarínová, Magdalena ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je vytvoření konkurenční strategie obchodní společnosti. V práci je zkoumán současný stav společnosti, jejímž předmětem podnikání je prodej náhradních dílů a příslušenství na zemědělské stroje. Analyzuje vliv vnějšího a vnitřního prostředí na společnost. Dále byl proveden marketingový průzkum. Ze získaných dat jsou vymezeny strategické cíle společnosti a je zpracován návrh konkurenční strategie a její časový harmonogram.
Návrh marketingové strategie firmy
Macková, Jana ; Macek, Jan (oponent) ; Macek, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření, jak docílit možného rozvoje dalších obchodních aktivit.
Návrh konkurenční strategie firmy
Tesař, Karel ; Janotová, Dana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie malé rodinné firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se statickou a projekční činností. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Návrh konkurenční strategie pro firmu Granit Parts komanditní společnost
Rozmarínová, Magdalena ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je vytvoření konkurenční strategie obchodní společnosti. V práci je zkoumán současný stav společnosti, jejímž předmětem podnikání je prodej náhradních dílů a příslušenství na zemědělské stroje. Analyzuje vliv vnějšího a vnitřního prostředí na společnost. Dále byl proveden marketingový průzkum. Ze získaných dat jsou vymezeny strategické cíle společnosti a je zpracován návrh konkurenční strategie a její časový harmonogram.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.
Návrh marketingové strategie firmy
Macková, Jana ; Macek, Jan (oponent) ; Macek, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření, jak docílit možného rozvoje dalších obchodních aktivit.
Návrh konkurenční strategie firmy
Tesař, Karel ; Janotová, Dana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie malé rodinné firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se statickou a projekční činností. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Návrh konkureční strategie firmy
Števanka, Ladislav ; Raška, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.