Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro usnadnění testování GUI webových aplikací
Kalous, Filip ; Polčák, Libor (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření nástroje pro testování grafického uživatelského rozhraní webových aplikací se~zaměřením na weby implementované pomocí open-source frameworku DotVVM. Účel nástroje bude spočívat v~automatizovaném tvoření programového popisu uživatelského rozhraní a~jeho využití při psaní UI testů spolu se statickou typovou kontrolu testů v~době překladu. V~práci jsou definovány požadavky pro požadovaný nástroj, rozebrán jeho návrh a popsána názorová implementace v~jazyce C#. Vytvořené řešení poskytuje uživatelům nástroj, který ulehčí jejich práci s~tvorbou testů a~také umožňuje zjistit nefunkční testy uživatelského rozhraní již v~době překladu testů a~tím urychlit její tvorbu a~testování.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Rozšíření editoru Eclipse Che o modul pro UI testy
Lorinc, Marián ; Lengál, Ondřej (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnúť a naprogramovať testovací modul na testovanie užívateľských rozhraní vývojového prostredia Eclipse Che. Najhlavnejšou prioritou tejto práce je zaistiť kompatibilitu testovacieho modulu pre Eclipse Che s testovacím modulom pre editor Visual Studio Code. Aby bolo možné zaistiť kompatibilitu medzi oboma editormi, bolo navrhnuté spoločné programátorské rozhranie pre grafické komponenty editorov. Vytvorené riešenie umožňuje vývojárom rozšírení editora Visual Studio Code používať testy grafického užívateľského rozhrania aj vo vývojovom prostredí Eclipse Che s minimálnymi úpravami. Prínosom tejto práce je zníženie nárokov na údržbu testov grafického rozhrania a jednotný zdrojový kód pre rozšírenie a testy.
Uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek
Koštialik, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnut a implementovat uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek a jejich doprovodných materiálů. Podstatou mého řešení je vytvoření síťových struktur pozůstávajících z jednotlivých videí, které spolu navzájem souvisí a poskytují možnost touto strukturou přecházet. Aplikace dále umožňuje uživatelovi vytvářet vlastní seznamy videí a pracovat s nimi jako s reálnými záložkami na nástěnce. Testy na cílové skupině dokázali, že návrh přináší nový pohled na uspořádaní a pohlídáni videí. Hlavním přínosem této práce je, že navrhnutí rozhraní umožňuje lépe využít potenciál video přednášek a takto zefektivnit proces učení.
Rozšíření editoru Eclipse Che o modul pro UI testy
Lorinc, Marián ; Lengál, Ondřej (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnúť a naprogramovať testovací modul na testovanie užívateľských rozhraní vývojového prostredia Eclipse Che. Najhlavnejšou prioritou tejto práce je zaistiť kompatibilitu testovacieho modulu pre Eclipse Che s testovacím modulom pre editor Visual Studio Code. Aby bolo možné zaistiť kompatibilitu medzi oboma editormi, bolo navrhnuté spoločné programátorské rozhranie pre grafické komponenty editorov. Vytvorené riešenie umožňuje vývojárom rozšírení editora Visual Studio Code používať testy grafického užívateľského rozhrania aj vo vývojovom prostredí Eclipse Che s minimálnymi úpravami. Prínosom tejto práce je zníženie nárokov na údržbu testov grafického rozhrania a jednotný zdrojový kód pre rozšírenie a testy.
Uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek
Koštialik, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnut a implementovat uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek a jejich doprovodných materiálů. Podstatou mého řešení je vytvoření síťových struktur pozůstávajících z jednotlivých videí, které spolu navzájem souvisí a poskytují možnost touto strukturou přecházet. Aplikace dále umožňuje uživatelovi vytvářet vlastní seznamy videí a pracovat s nimi jako s reálnými záložkami na nástěnce. Testy na cílové skupině dokázali, že návrh přináší nový pohled na uspořádaní a pohlídáni videí. Hlavním přínosem této práce je, že navrhnutí rozhraní umožňuje lépe využít potenciál video přednášek a takto zefektivnit proces učení.
Nástroj pro usnadnění testování GUI webových aplikací
Kalous, Filip ; Polčák, Libor (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření nástroje pro testování grafického uživatelského rozhraní webových aplikací se~zaměřením na weby implementované pomocí open-source frameworku DotVVM. Účel nástroje bude spočívat v~automatizovaném tvoření programového popisu uživatelského rozhraní a~jeho využití při psaní UI testů spolu se statickou typovou kontrolu testů v~době překladu. V~práci jsou definovány požadavky pro požadovaný nástroj, rozebrán jeho návrh a popsána názorová implementace v~jazyce C#. Vytvořené řešení poskytuje uživatelům nástroj, který ulehčí jejich práci s~tvorbou testů a~také umožňuje zjistit nefunkční testy uživatelského rozhraní již v~době překladu testů a~tím urychlit její tvorbu a~testování.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.