Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské testování webových stránek
TRNKOVÁ, Tereza
Úkolem této práce je seznámit čtenáře s problematikou UX designu webových stránek e-shopů s hlavním zaměřením na User Experience a Usability Testing. Hlavním cílem práce je dokázat podstatnost UX, tedy uživatelsky přívětivého designu webu, v konkurenčním prostředí e-commerce. To je dokázáno analýzou jednotlivých hlavních funkčních prvků největších českých e-shopů. Následně je na těchto nejlépe ohodnocených online obchodech dokázána jejich použitelnost uživatelským testováním. Náplní této práce je také dotazníkový sběr dat od testovaných uživatelů, ve kterém je zhodnocena podstatnost jednotlivých funkčních prvků e-shopu. Závěrem je vyhodnocena podstatnost vytvoření uživatelsky přívětivého prostředí (UX) jako nástroj v souboji s konkurencí.
Systém pro analýzu použitelnosti softwaru
Kubík, Tomáš ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací systému pro analýzu použitelnosti softwaru. Prostřednictvím rozsáhlého síťového frameworku a stanoveného protokolu umožňuje do testovaného systému integrovat knihovny pro snímání dat ze základních periférií jako je myš, klávesnice, obraz apod. Knihovny mohou být, při dodržení specifikace protokolu, nezávislé na platformě. Vytvořený framework využívá architektury klient - server a všechna data jsou spravována centralizovaně pomocí databáze, nad kterou je možné pokládat vyhodnocující dotazy.  
Webový portál pro privátní půjčovnu rodinného vybavení
Spilka, David ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a vývojem webového portálu s názvem Privátní půjčovna rodinného vybavení. Na portálu je uživatelům umožněno nabízet věci, které jsou ochotni vypůjčit ostatním uživatelům v rámci skupin. Uživatelé si samozřejmě mohou prohlížet i předměty, které nabízí jiní uživatelé, a také mohou požádat o jejich vypůjčení. Systém je implementován především pomocí PHP frameworku Nette , knihovny jQuery a Twitter Bootstrap frameworku .
Webová služba pro podporu vedení diplomek
Spilka, David ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a vývojem nové verze webového systému pro podporu vedení diplomových prací. Systém je napsaný v programovacím jazyce PHP s využitím frameworku Nette. Cílem webové aplikace je usnadnit vedoucím diplomových prací jejich práci. Aplikace vedoucím umožňuje mít přehled o aktivitě studentů prostřednictvím týdenních reportů. Studentům nabízí možnost spolupráce mezi sebou a sdílení informací a motivace. Hlavními důvody k vytvoření nové implementace byly vylepšení s rozšířením funkcinality a zlepšení uživatelského rozhraní a uživatelského prožitku. Z výsledků testování vyplývá, že se výše zmíněné podařilo. Uživatelé jsou více spokojení, zejména pak s uživatelským rozhraním.
Mobilní aplikace pro sledování stavu komponent jízdního kola
Kotoun, Josef ; Kapinus, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace, která umožňuje sledovat stav komponent jízdního kola.  Aplikace je implementována v Reactu Native, pro uchování dat a autentizaci je využito služeb Firebase. Výsledné řešení poskytuje uživateli možnost zaznamenávání počtu najetých kilometrů a času v provozu u jednotlivých komponent i kol a zaznamenávání stavu opotřebení a provedených servisních úkonů u komponent. Najeté kilometry a čas v provozu jsou získávány ze záznamů o jízdách na kolech, které je uživateli umožněno zadávat ručně pomocí formuláře, nebo je synchronizovat se svým Strava účtem.  Výsledná aplikace je k dispozici na Google Play pod názvem Bike Components Manager.
Mobilní tlumočník pro Android
Homola, Vladimír ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o vývoji aplikace Mobilní tlumočník, přičemž se zaměřuje na návrh vhodného uživatelského rozhraní. Cílem je vytvořit aplikaci s takovým rozhraním, se kterým budou uživatele schopni pracovat efektivně a s radostí. První část práce obsahuje shrnutí poznatků získaných studiem této problematiky. Po definování budoucího uživatele a řešeného problému je zde popsán návrh systému a jeho rozhraní následovaný popisem implementace a uživatelských testů.
Rozšířená realita pro deskové hry
Bačovčin, Juraj ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá realizáciou vybranej spoločenskej hry pre interaktívny stôl. Jej cieľom je navrhnúť, implementovať a otestovať aplikáciu s rozhraním, ktorého účelom je dosiahnutie čo najpozitívnejšej používateľskej skúsenosti bez straty kľúčových aspektov definujúcich hranie stolových hier. Výsledný program je spustiteľný v pracovnom priestore ARTable3, umožňujúcom premietanie obrazu na dotykovú plochu a snímanie udalostí z jej povrchu v reálnom čase. Bol podrobený riadnemu funkcionálnemu a používateľskému testovaniu, takže ho je možné považovať za plne funkčný a pripravený na prípadné rozšírenia navrhované v záverečných častiach tejto práce.
Mobilní aplikace pro anotace obrázků
Hřebíček, Pavel ; Čadík, Martin (oponent) ; Brejcha, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou multiplatformní mobilní aplikace pro anotaci obrázků. Teoretická část popisuje specifikaci aplikace, jak z pohledu designu, tak z pohledu funkcionality. V praktické části je rozebrána samotná implementace aplikace od použitých technologií, přes architekturu aplikace, až po implementaci samotných nástrojů a funkcí. Pro praktickou část této práce byl použit framework Qt, který je založen na jazyku C++. Dále bylo potřeba seznámit se s problematikou UX Designu a Usability testingu.
Webové rozhraní pro opravu automatického přepisu a tagovaní
Plhal, Jan ; Hradiš, Michal (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace webové aplikace pro opravu automatického přepisu a anotace rádiové VHF (very high frequency) komunikace pilot-věž. Základní inspirací je ATCO2 anotační služba SpokenData firmy ReplayWell, jež byla od základu přepracována do uživatelsky přívětivější podoby s řadou uživatelsky přizpůsobitelných prvků. Na základě nastudovaných principů návrhu dobře použitelného uživatelského prostředí a poznatků z průzkumu anotačních aplikací byl proveden návrh funkcionality a také grafického rozhraní aplikace formou drátěného modelu. Navrženou aplikaci se prostřednictvím zvolených technologií podařilo úspěšně implementovat. Použitelnost aplikace byla ověřována a vylepšována pomocí uživatelského testování a aplikace byla také nasazena na web SpokenData.
Uplatnění UX designu v rozhraní databáze UniCatDB
MASTIL, František
Diplomová práce identifikuje nejpoužívanější metody návrhu uživatelské zkušenosti (UX), které strukturuje podle projektových fází. Vybrané metody z teoretické části jsou aplikovány při návrhu dynamické aplikace UniCatDB, pro správu nálezových dat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.