Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti elektronického bankovnictví v UniCredit Bank
Hlavinková, Jana
Hlavinková J. Možnosti elektronického bankovnictví v UniCredit Bank. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení současného elektronického bankovnictví. Teoretická část analyzuje formy a trendy elektronického bankovnictví. Tato část se dále zabývá dostupnými online platbami prostřednictvím chytrých telefonů a analyzuje druhy nebezpečí a možnosti zabezpečení využívání elektronického bankovnictví. Praktická část charakterizuje nabízené služby elektronického bankovnictví v UniCredit Bank v rámci České republiky a komparuje její poplatky za nabízené služby elektronického bankovnictví s vybranými bankami. Praktická část také analyzuje výsledky dotazníkového šetření pro doporučení zlepšení elektronického bankovnictví.
UniCredit Bank - využití sponzoringu UEFA Champions League
Křivanec, Ondřej ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: UniCredit Bank - využítí sponzoringu UEFA Champions League. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat vzájemný sponzorský vztah mezi Ligou mistrů UEFA a UniCredit Bank. Na základě dosažených výsledků bude navrženo doporučení pro zlepšení sponzorské spolupráce. Metody: V této diplomové práci bude použito dotazníkového šetření, kdy tato metoda pomůže získat potřebné informace týkající se dopadů sponzoringu na českého fanouška. Dále metoda SWOT analýzy pomocí níž bude provedena analýza samotného přínosu sponzoringu pro UniCredit. A metoda případové studie, která bude analyzovat samotný sponzorský vztah se všemi jeho důsledky. Výsledky: Výsledky budou zpracovány v závislosti na zvolených cílech a budou interpretovány v samotné kapitole jako návrhy a doporučení pro zlepšení sponzorského vztahu. Klíčová slova: sport, sponzoring, reklama, Liga mistrů, UniCredit Bank
Franchising jako metoda vstupu na trh
Knapová, Monika ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato práce popisuje franchising jako metodu vstupu na trh. V první části jsou definovány základní pojmy, historie franchisingu, výhody a nevýhody pro jednotlivé subjekty, je popsán proces zavádění franchisingu a jeho vývoj v České republice. V druhé části je zkoumán bankovní systém UniCredit Bank.
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Hakavcová, Dana ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Drábek, Tomáš (oponent)
Problematika řízení vztahů se zákazníky je velice komplexní a dotýká se všech procesů v organizacích. Tato diplomová práce se zaměřuje na přínos CRM systémů pro zvyšování efektivity marketingových kampaní v retailovém segmentu UniCredit Bank Czech Republic,a. s., která je vlastněna přední evropskou finanční skupinou UniCredit Group. V práci je zmapován přístup k řízení vztahů se zákazníky a na příkladu klíčové marketingové kampaně letošního roku jsou teoretické poznatky porovnány s praktickým uplatněním v jednotlivých fázích řízení kampaně -- přípravy, realizace a vyhodnocení s využitím nástrojů CRM. Cílem je ověření znalosti zákazníkových potřeb, schopnosti systematické práce s daty při cílení kampaně, využívání informačních technologií a vyhodnocení úspěšnosti exekuce marketingové komunikace. Výstupem analytické části diplomové práce je seznam doporučení při řízení marketingových kampaní pro zvýšení efektivity a maximalizaci hodnoty pro zákazníka jako klíčového faktoru pro budování dlouhodobého vztahu mezi bankou a klientem, jež je předpokladem plnění základního cíle existence firmy -- maximalizace zisku.
Budování značky UniCredit Bank na českém finančním trhu
Grund, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Chvojka, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat budování značky UniCredit Bank v České republice, analyzovat vlastní značku a vyvodit konkrétní doporučení pro další směřování do budoucna. Práce je rozdělena na metodologickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje významu značky a procesu jejího budování. Pozornost je dále věnována segmentaci trhu a marketingovému mixu. Praktická část obsahuje popis procesu budování značky UniCredit Bank v České republice a analýzu značky včetně jejího srovnání s konkurencí. Závěr práce shrnuje získané poznatky a vyvozuje patřičná doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.