Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití lapbooku v předškolním vzdělávání
Majerová, Monika ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Ronková, Jolana (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá využitím lapbooku v předškolním vzdělávání. Úvod teoretické části se věnuje vysvětlení pojmu lapbook a squashbook, historií lapbooku, jeho využití v českém školství a cílí na představení této didaktické pomůcky. V souvislosti s teoretickou přípravou pedagoga na tvorbu lapbooků je uvedena teorie rozmanitých inteligencí a typy učebních stylů, které je vhodné při plánování obsahu lapbooku zohledňovat. Uváděny jsou pozitivní přínosy práce s lapbooky v oblastech čtenářské, informační a matematické pregramotnosti. Dále je teoreticky představen třífázový model učení E - U - R, který bude využíván i při výzkumu. Praktická část se věnuje využití lapbooků v prostředí mateřské školy, klade si za cíl sestavit kroky přípravy pedagoga na tvoření lapbooku, vytvoření modelových lapbooků a metodických instrukcí k jejich tvorbě. Jde o kvalitativní přístup k výzkumu, v němž jsou použity kazuistiky, participační pozorování, nestrukturovaný a polostrukturovaný rozhovor a analýza práce s lapbooky, kterých bylo vytvořeno pět v průběhu téměř pěti měsíců a byly tvořeny pěti dětmi ve věku 5-6 let. Výsledky výzkumu ukázaly, že tvoření lapbooků mělo pozitivní vliv na rozvoj schopnosti samostatně a odpovědně vytvářet svou práci, prezentovat její výsledky, ale také spolupracovat na zadaném problému a...
Analysis of System of Development and Training of Employees in USS Košice, s.r.o .
Lesňák, Martin ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Rohlíková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou systému rozvoje a vzdělávání zaměstnanců. Obsahově je práce členěna do dvou celků: teoretické a praktické části. V teoretické části práce nabízí komplexní pohled na přístupy k pojmenování a rozvíjení lidského faktoru. Cílem práce je analyzovat systém rozvoje a vzdělávání ve společnosti U.S.Steel, s.r.o., odhalit jeho slabé stránky a navrhnout racionalizaci a optimalizaci systému. Analýza má kvalitativní a kvantitativní složku. Získávání podkladů k analýze bylo realizováno rozhovory se zaměstnanci a studiem podnikových dokumentů. Výsledky analýzy jsou interpretovány autorem v poslední kapitole a k nim jsou uvedeny návrhy, které autor doporučuje aplikovat do systému rozvoje a vzdělávání ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.