Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy of Turkish Airliners
Fritsch, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is focus on marketing strategy of Turkish Airlines, the best European airline carrier with its main hub in Istanbul Ataturk Airport. Author covers analysis of airline industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales of Turkish Airlines. Diploma thesis consists of three parts theoretical, practical and proposal part.
Fundamentální analýza společnosti Turkish Airlines
Popova, Elizaveta ; Cibulka, Jakub (vedoucí práce) ; Hoffman, Andrej (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je provést fundamentální analýzu akcií turecké společnosti Turkish Airlines a zjistit, jestli jsou akcie letecké společnosti správně oceněny a zda se vyplatí do nich investovat. Danou společnost jsem vybrala z důvodu využívání jejích služeb. Práce začíná globální analýzou, dále je provedená odvětvová analýza a na závěr analýza firemní. Práce je koncipována tak, že na začátku každé kapitoly je uvedena teorie a ihned poté je přistoupeno k praktické části. Výsledkem práce je rozbor leteckého odvětví a odhalení faktorů ovlivňujících jeho rozvoj. Je zhodnocena situace ve zkoumané zemi a její souvislost s vývojem Turkish Airlines. Přínosem je investiční doporučení.
Marketing Strategy of Turkish Airliners
Fritsch, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is focus on marketing strategy of Turkish Airlines, the best European airline carrier with its main hub in Istanbul Ataturk Airport. Author covers analysis of airline industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales of Turkish Airlines. Diploma thesis consists of three parts theoretical, practical and proposal part.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.