Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přeplňování spalovacích motorů
Vrána, Jan ; Jedelský, Jan (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Při přeplňování se uplatnily především dva způsoby – přeplňování turbodmychadly nebo mechanickým kompresorem. Cílem práce bylo porovnání ideálních cyklů nepřeplňovaných motorů s ideálními cykly přeplňovaných motorů, uvést hlavní problémy při přeplňování, především hranice samovznícení paliva a detonačního spalování, výhody a nevýhody jednotlivých způsobů přeplňování a vliv přeplňování na účinnost motoru. Dále jsou v práci uvedeny základní konstrukční řešení turbodmychadel a chladičů stlačeného vzduchu a některé speciální metody přeplňování a chlazení.
Výroba stlačeného vzduchu v TŽ Třinec
Kohut, Vojtěch ; Martinec, Jiří (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je popis stávající technologie výroby stlačeného vzduchu v areálu Třineckých Železáren, a.s. (TŽ). Stlačený vzduch pro firmy v areálu TŽ vyrábí a dodává společnost Energetika Třinec, a.s. (ET). Součástí práce je příprava a provedení měření včetně vyhodnocení měrných spotřeb energie pro výrobu stlačeného vzduchu na kompresorech společnosti ET. V závěru je navržena možnost náhrady kompresorů včetně jejího ekonomického zhodnocení.
Výroba stlačeného vzduchu v TŽ Třinec
Kohut, Vojtěch ; Martinec, Jiří (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je popis stávající technologie výroby stlačeného vzduchu v areálu Třineckých Železáren, a.s. (TŽ). Stlačený vzduch pro firmy v areálu TŽ vyrábí a dodává společnost Energetika Třinec, a.s. (ET). Součástí práce je příprava a provedení měření včetně vyhodnocení měrných spotřeb energie pro výrobu stlačeného vzduchu na kompresorech společnosti ET. V závěru je navržena možnost náhrady kompresorů včetně jejího ekonomického zhodnocení.
Přeplňování spalovacích motorů
Vrána, Jan ; Jedelský, Jan (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Při přeplňování se uplatnily především dva způsoby – přeplňování turbodmychadly nebo mechanickým kompresorem. Cílem práce bylo porovnání ideálních cyklů nepřeplňovaných motorů s ideálními cykly přeplňovaných motorů, uvést hlavní problémy při přeplňování, především hranice samovznícení paliva a detonačního spalování, výhody a nevýhody jednotlivých způsobů přeplňování a vliv přeplňování na účinnost motoru. Dále jsou v práci uvedeny základní konstrukční řešení turbodmychadel a chladičů stlačeného vzduchu a některé speciální metody přeplňování a chlazení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.