Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností
Novák, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na použití nástrojů politického marketingu při pořádání voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Cílem práce je zanalyzovat průběh politických kampaní a jejich vliv na voliče, ale také, jaký měli vliv na konečný výsledek voleb. Práce je rozdělena na teoretickou část, která popisuje vývoj politického marketingu, jak ve světě, tak v České Republice. Dále pak na analytickou část, která je zaměřena právě na analýzu a rozbor politických kampaní. Práce obsahuje i praktickou část, která je zaměřena na výzkum současné situace a na politické vnímání voličů a jejich současné volební preference.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.