Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Dědoch, Lukáš ; Horáková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zjistit aktuální spokojenost zákazníků kadeřnického salónu Creative v Prostějově a na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zvýšení její úrovně.
Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku
Vinklerová, Michaela ; Němečková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků podniku. Cílem práce je zaměření se na aktuální spokojenost zákazníků podniku Aeronautica Czech republic s.r.o. v městě Brně pomocí dotazníku, a na základě zjištěných informací navrhnout případná řešení pro zvýšení spokojenosti.
Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku
Vinklerová, Michaela ; Němečková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků podniku. Cílem práce je zaměření se na aktuální spokojenost zákazníků podniku Aeronautica Czech republic s.r.o. v městě Brně pomocí dotazníku, a na základě zjištěných informací navrhnout případná řešení pro zvýšení spokojenosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Dědoch, Lukáš ; Horáková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zjistit aktuální spokojenost zákazníků kadeřnického salónu Creative v Prostějově a na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zvýšení její úrovně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.