Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Category management ve vybrané obchodní firmě
PINKASOVÁ, Andrea
Bakalářská práce se zabývá category managementem. Hlavním cílem je zjistit, jaké je podvědomí respondentů o category managementu a jeho fungování v praxi. Dalším cílem je zjisti kvalitu dvou vybraných kategoriích, a to Ovoce a zeleniny a Pečiva v maloobchodním řetězci Tesco Stores, a.s. Pro dosažení hlavních cílů bylo použito dotazníkové šetření, následně se zpracovali zjištěné informace a návrh na zlepšení.
Finanční analýza Tesco Stores ČR, a.s.
Le Bat, Hoang ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Tématem této práce je finanční analýza společnosti Tesco Stores ČR a.s. za období 2009- 2013. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení finanční analýzy. Ve druhé části je zaměřena na představení společnosti a zároveň aplikaci výše zmíněných metod z první části.
Logistika a SCM maloobchodního řetězce
Král, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem práce Logistika a SCM maloobchodního řetězce je představit moderní přístupy k supply chain managementu (SCM) a použití logistických technologií u nadnárodních retailingových společností na příkladu společnosti TESCO se zaměřením na britský a český trh. Práce se dělí na dvě části - teoretická část nejprve charakterizuje logistiku a SCM a maloobchodní trh. První tři kapitoly představí základní pojmy v logistice a SCM, současné trendy v retailingu a situaci na retailingovém trhu v ČR, dále identifikují vybrané oblasti zájmu a logistické technologie, jež jsou klíčové pro navrhování a následné provozování retailingového logistického řetězce. Představené okruhy ukazují současné otázky a výzvy v rychle se měnící době. Ve čtvrté kapitole je zpracován přehled aktivit nadnárodní společnosti TESCO PLC, který má za úkol čtenáře seznámit se základními informacemi o společnosti, jejích vizích a strategii. Poslední dvě kapitoly se zabývají logistickými řešeními společnosti TESCO na trhu Velké Británie a ČR se zaměřením na vzájemné společné rysy.
Využití inovativních technologií ve společnostech zabývajících se malobchodním prodejem
Král, Marek ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití inovativních technologií v maloobchodní společnosti. V druhé kapitole jsou popsány základní pojmy z oblasti retailu a marketingu, které jsou klíčovým podkladem pro pochopení přístupu k inovativním technologiím. Ty jsou představeny ve 3. kapitole včetně popisu jejich využití v této oblasti. Následně ve 4. kapitole je ověřeno využití těchto technologií v maloobchodních řetězcích zabývajících se převážně prodejem potravin. V 5. kapitole je popsána implementace elektronických regálových etiket, která je následně ověřena a verifikována implementací společnosti Tesco v 6. kapitole.
Společnská odpovědnost vs. plýtvání potravinami
Komínová, Kamila ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šumpíková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit koncept společenské odpovědnosti, poukázat na problém plýtvání potravinami a uvést možná řešení. Práce se skládá se z dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. Teoretická část popisuje historický vývoj, soubor definic a základní charakteristiky spolu se třemi stěžejními pilíři celého konceptu. Praktická část se zaměřuje na plýtvání potravinami a uvádí přehled příčin a důsledků v dimenzi environmentální, sociální a ekonomické. Zároveň jsou zde přiblíženy kroky ze strany společnosti Tesco směřující k eliminaci plýtvání a možnému zlepšení na tuzemském trhu.
Ekonometrická analýza vybraného segmentu drogistického zboží
Záhorovský, Radek ; Sekničková, Jana (vedoucí práce) ; Dlouhá, Zuzana (oponent)
Tato práce si klade za cíl kvantifikovat vlivy, které působí na prodeje vybraných produktů segmentu toaletních papírů v maloobchodním řetězci Tesco Česká republika. Model je sestaven na základě dlouhodobého pozorování časových řad prodejů a průměrných cen pro vybrané produkty. Pro kvantifikaci je použit odhad exponencionální funkce modelu, který je následně testován. Odhad parametrů je spočítán pomocí softwaru EViews. Práce srovnává výsledky modelu pro jednotlivé produkty a hledá nejefektivnější způsob promoce pro jednotlivé značky. Spočítané parametry lze následně implementovat pro plánování prodejů segmentu toaletních papírů. Výsledky práce ukazují rozdíly mezi značkovými toaletními papíry a privátní značkou, které jsou způsobeny rozdílným vnímáním kvality ze strany spotřebitelů.
Riadenie zásob vo vybranom hypermarkete spoločnosti Tesco Stores SR a.s.
Žurková, Daniela
Tato bakalářská práce je o řízení zásob ve vybranem hypermarkete společnosti Tesco Stores, a.s. Konkrétne jde o prevádzku v Skalici ve Slovenské republice.Hlavním cílem je analyzovat současný stav řízení zásob na základě interných zdrojů společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí, jmenovitě teoretické(literární rešerš)a praktické části (vlastní práce). V teoretické části jsou popsány pojmy, vztahující se k řízení zásob obecně, praktická část je zameřena k popisu základních informací o vybranej prevádzke, systému skladovaní zásob, označování proma a současný stav zásob vybraného produktu. Poslední část obsahuje informace o výsledcíh zistených v praktické časti a návrhy na zlepšení chodu prevádzky.
Podpora lokálních dodavatelů ze strany retailových řetězců v ČR
Stara, Jiří ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pražáková, Emílie (oponent)
Práce vznikla na základě zadání společnosti Tesco Stores ČR a věnuje se otázce, zda podpora lokálních dodavatelů představuje pro maloobchodníky na českém trhu konkurenční výhodu. Nejvíce prostoru dostává kategorie čerstvých potravin, u které má podle provedených výzkumů podpora místní produkce největší smysl. Práce také zkoumá vztah kvality potravin a jejich původu a související očekávání spotřebitelů. Praktická část nabízí 2 vlastní výzkumy. Jeden z nich zkoumá použití marketingových nástrojů používaných retailery na českém trhu na podporu lokálních dodavatelů. V rámci druhého výzkumu oslovení čeští výrobci potravin hodnotí spolupráci s maloobchodníky působícími na tuzemském trhu. Kromě vlastních výzkumů obsahuje práce výstupy zkoumání provedených oborovými institucemi a četné ilustrace způsobů podpory lokálních dodavatelů zejména na příkladu Tesco.
Návrh optimalizace elektronického obchodu Tesco
Procházková, Hana ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ceeova, Nela (oponent)
Diplomová práce se zabývá elektronickým obchodem Tesco Potraviny online. Obsahem je podrobný popis funkcionalit e-shopu, ale také jeho konkurence z pohledu zákazníka. Pomocí metod vícekriteriálního rozhodování jsou provedeny srovnávací analýzy funkcionalit webových stránek a služeb obchodů Potraviny online, Potraviny domů a Zmarket. Dále díky dotazníku je proveden průzkum spokojenosti uživatelů. Na základě výsledků je uskutečněn návrh optimalizace elektronického obchodu Tesco. Práce se také zabývá vývojem elektronického obchodování a popisuje společnost Tesco.
Effectiveness evaluation of the investment project of retail company Tesco
Mocková, Ivana ; Valach, Josef (vedoucí práce) ; Oceláková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení efektivnosti investičních projektů. První dvě části práce jsou zaměřeny teoreticky z cílem zjistit, která z metod hodnocení efektivnosti vyhovouje hlavnímu cíli podnikání nejlépe a které kritérium z metod založených na peněžních tocích vede k lepším investičním rozhodnutím. Třetí část práce je věnována specifikům v maloobchodě, se kterými se při hodnocení efektivnosti investičních projektů pomocí peněžních kritérií můžeme setkat. Poslední část diplomové práce se zabývá vyhodnocením konkrétního reálného investičního projektu společnosti Tesco. Cílem je zhodnotit, zda společnost Tesco hodnotila efektivnost projektu spávně, resp. zda použila vhodná kritéria a předpoklady. Následně je provedná analýza odchylek plánovaných a skutečně dosažených hodnot kritérií efektivnosti, která vyústí do hledání možných důvodů vzniku těchto odchylek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.