Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Teorie zkušenosti zprostředkovaného učení ve výzkumu i praktických aplikacích
Machová, Šárka ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Šírová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu teorie zkušenosti zprostředkovaného učení. V rámci literárně přehledové části jsou předloženy základní informace o přístupu R. Feuersteina a vymezení teorie zkušenosti zprostředkovaného učení. Dále jsou tyto teoretické poznatky doplněny o výsledky neurokognitivní a neurovědecké. Další kapitoly se věnují různým možnostem aplikace teorie zprostředkování, a to zejména u skupiny kulturně deprimovaných, poté v rodině, mezi vrstevníky a ve vzdělávání. Hlavní cílem této části práce je zmapování různých oblastí výzkumu a praxe, kde je teorie zkušenosti zprostředkovaného učení využívána. Z tohoto přehledu vyplynula absence vědecky podložených důkazů zaměřených na vztah učitel-žák. Cílem druhé části práce je zjistit působení MLE na vztah učitele a žáka z perspektivy žáka, která doposud nebyla u skupiny staršího školního věku zohledněna. K tomu účelu byl navržen kvantitativní výzkumný design založený na pozorování míry zprostředkování ve výuce a na dotazníkovém hodnocení interakce učitele a žáků. Klíčová slova: Teorie zkušenosti zprostředkovaného učení, Reuven Feuerstein, kulturní deprivace, interakce učitele a žáka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.