Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Vodička, Radek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.
Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Medková, Alena ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je uvedeno i srovnání některých prvků s hlavními konkurenty v odvětví. Na závěr byla daná některá doporučení pro zlepšení některých činností firmy, které mohou následně pozitivně působit na image firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.