Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The effect of digital banking on customer service delivery: a study of Ecobank Ghana
Yeboah, Bismark Kwame
Výzkum zkoumal vliv digitálního bankovnictví na poskytování služeb zákazníkům pomocí studie Ecobank Ghana. Tato banka byla použita, protože je to jedna z předních bank v Ghaně, která využívá technologie nejvyšší úrovně pro poskytování služeb svým zákazníkům v celé šíři svého působení. Výzkum ukázal vliv digitálního bankovnictví a implementoval literaturu, která se zabývá tímto tématem. Ecobank byla použita jako ústřední bod, který odráží fázi růstu ghanského bankovnictví a to, jak jsou zákaznické služby a technologie relevantní pro bankovní průmysl. V průběhu let Ghana znovu zdokumentovala, zaznamenala a změřila svůj významný pokrok v bankovním odvětví. Banky jako Ecobank nastavily tempo, a stali konkurencí ve svém odvětví. Aby zintenzivnili svoje působení a aby zajistily, že zákaznický servis bude prvotřídní, učinili tak prostřednictvím digitálních bankovních kanálů, které jsou považovány za způsob, jak mít pozitivní zkušenost se spotřebitelským bankovnictví. Použití ekonomických modelů, jako je inferenční analýza, testujeme normalitu. Testy multikolinearity, nám umožnili změřit a interpretovat data shromážděná pro tento projekt a díky tato data byla použita ve studii k posouzení vzorců a růstu poskytování služeb zákazníkům v bankovního sektoru.
Time Preferences of Ghanaian Cocoa Farmers
Sobková, Eva ; Janský, Petr (vedoucí práce) ; Bauer, Michal (oponent)
Proces přijímání nové zemědělské technologie v rozvojových zemích je zajímavé sledovat ze dvou důvodů. Přetrvávající rozdíl mezi potenciálním a realizovaným hektarovým výnosem je prvním z nich, druhým důvodem je fakt, že zemědělství je významným zdrojem obživy pro podstatnou část obyvatel třetího světa. Tato práce se pokouší analyzovat vztah mezi časovými preferencemi u ghanských pěstitelů kakaa a jejich rozhodnutím používat hnojiva, která jim jsou poskytnuta na bázi mikropůjčky. V práci jsou použity hlavně základní statistické testy, analýza kontingenčních tabulek a logistická regrese k tomu, abychom odhalili, zda trpěliví a časově konzistentní farmáři přistupují k přijetí nové technologie jinak, než ti netrpěliví a časově nekonzistentní. Také testujeme, zda jsou rozdíly v časových preferencích mezi farmáři různého pohlaví, věku, nebo dosaženého vzdělání, a nalézáme, že mladší farmáři mají sklon k větší netrpělivosti. Hlavním závěrem této práce je, že farmáři, kteří jsou netrpěliví a mají hyperbolické preference, vstoupí do programu s větší pravděpodobností, nenašli jsme však žádný významný vztah mezi časovými preferencemi a rozhodnutím opustit program na bázi mikropůjček. JEL Klasifikace C12, C14, D9, G2, O13, Q14 Klíčová slova Přijetí technologie, časové preference, mikropůjčka, rozvojové...
The Impact of Incentives on Electric Vehicle Sales in the European Union
Tláskalová, Andrea ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Havránková, Zuzana (oponent)
Tato práce poskytuje komplexní analýzu pobídek zaměřených na podporu prodeje elektrických automobilů a zkoumá jejich vliv na toto odvětví v zemích Evropské unie i mimo ni mezi lety 2010 a 2019. Pobídky jsou rozděleny v závislosti na jejich načasování a na typu přínosu, který poskytují, na jednorázové peněžní, opakující se peněžní a nepeněžní pobídky. K určení efektu pobídek je využito metody fixních efektů a metody rozdílu v rozdílech, které zohledňují nepozorované faktory ovlivňující trh s elektrickými automobily. Výsledky modelů fixních efektů odhalily signifikantní pozitivní efekt jednorázových peněžních pobídek na prodej bateriových elektromobilů a signifikantní pozitivní efekt jednorázových i opakující se peněžních pobídek na prodej plug-in hybridních elektromobilů. Analýza individuálních efektů následně ukázala, že pobídky s největším efektem na prodej elektrických automobilů jsou sleva z ceny a daňová pobídka poskytnutá při nákupu vozidla. Pomocí modelu rozdílu v rozdílech byl potvrzen signifikantní pozitivní vztah mezi slevou z ceny vozidla a prodejem bateriových elektromobilů. Klasifikace JEL C33, H71, L62, L98, O31, Q55 Klíčová slova Elektrický automobil, Pobídky, Daňové pobídky, Slevy, Přijetí technologie Název práce Vliv pobídek na prodej elektrických automobilů v Evropské unii
Time Preferences of Ghanaian Cocoa Farmers
Sobková, Eva ; Janský, Petr (vedoucí práce) ; Bauer, Michal (oponent)
Proces přijímání nové zemědělské technologie v rozvojových zemích je zajímavé sledovat ze dvou důvodů. Přetrvávající rozdíl mezi potenciálním a realizovaným hektarovým výnosem je prvním z nich, druhým důvodem je fakt, že zemědělství je významným zdrojem obživy pro podstatnou část obyvatel třetího světa. Tato práce se pokouší analyzovat vztah mezi časovými preferencemi u ghanských pěstitelů kakaa a jejich rozhodnutím používat hnojiva, která jim jsou poskytnuta na bázi mikropůjčky. V práci jsou použity hlavně základní statistické testy, analýza kontingenčních tabulek a logistická regrese k tomu, abychom odhalili, zda trpěliví a časově konzistentní farmáři přistupují k přijetí nové technologie jinak, než ti netrpěliví a časově nekonzistentní. Také testujeme, zda jsou rozdíly v časových preferencích mezi farmáři různého pohlaví, věku, nebo dosaženého vzdělání, a nalézáme, že mladší farmáři mají sklon k větší netrpělivosti. Hlavním závěrem této práce je, že farmáři, kteří jsou netrpěliví a mají hyperbolické preference, vstoupí do programu s větší pravděpodobností, nenašli jsme však žádný významný vztah mezi časovými preferencemi a rozhodnutím opustit program na bázi mikropůjček. JEL Klasifikace C12, C14, D9, G2, O13, Q14 Klíčová slova Přijetí technologie, časové preference, mikropůjčka, rozvojové...
Drivers of Knowledge Base Adoption, Analysis of Czech Corporate Environment
Rakovská, Zuzana ; Korbel, Václav (vedoucí práce) ; Čornanič, Aleš (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje proces přijetí znalostní báze v podnikatelském prostředí. Použitím dat z dvou systémů pro znalostní management provozovaných společností Semanta, s.r.o. jsme studovali každodenní interakce mezi zaměstnanci jako uživateli systému a identifikovali jsme důležité faktory působící na přijetí tohoto systému. Za prvé jsme v práci studovali, jak společná aktivita pracovníků ovlivňuje tvorbu znalosti v systému. Našli jsme významný a pozitivní vliv tohoto faktoru na celkovou tvorbu znalosti, a tedy i na přijetí systému znalostního managementu jako takového. Za druhé jsme zkoumali, jak nově definovaný koncept "gamifikace" může podpořit zvýšení tvorby znalosti. Výsledky regrese ukázaly, že používání "gamifikovaných" nástrojů, jakým je například stránka "Hall of Fame", má významný vliv na proces přijetí znalostní báze. Za třetí jsme studovali, jak uživatelé kontinuálně hledají znalost v systému a jaký účinek na přijetí znalostní báze má požadování chybějící informace a následné získávání těchto odpovědí. Ukázali jsme, že rychlejší odpovědi a větší počet expertů, kteří se otázkami zabývají, pozitivně působí na přijetí. A konečně studie také prokázala, že velikost a charakter společnosti, která systém znalostního managementu zavádí, nemá vliv na faktory přijetí. Tato diplomová práce...
Adopce Cloud computing ve firemním sektoru
Malík, Tomáš ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Tato práce je zaměřena na nově rozvíjející se oblast Cloud computingu a pohled na adopci této technologie v různých průmyslových odvětvích. V první části je vysvětlen koncept Cloud computingu, jeho charakteristiky a jednotlivé modely. Následuje krátká analýza velikosti a vývoje současného trhu s Cloudovými službami. Další část se zaměřuje na rozdělení firem do jednotlivých oblastí podle odvětví ve kterém podnikají, spolu s jejich stručným popisem. Samotné oblasti jsou z hlediska svých výdajů a stavu adopce Cloudu, spolu s jeho výhodami a překážkami popsány v části čtvrté. Výsledky pak shrnují zjištění z předchozí části. V závěru jsou ověřeny hypotézy a shrnuty hlavní poznatky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.