Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Přínosy lokalizačních služeb pro retail
Prostredný, Ján ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hlavním záměrem této bakalářské práce je analýza využití dostupných lokalizačních technologií pro retailové provozovny a zhodnocení jejich přínosu jak pro zákazníky, tak pro provozovatele. Jedná se především o možnosti přesné lokalizace zákazníka v prodejně, cíleně směřovaná reklama a zasílání informačních zpráv v závislosti na jeho poloze v prodejně. Sledování a vyhodnocování trajektorie pohybu a délky času stráveného na jednotlivých zastávkách v prostorách prodejny.
Cílení reklamy v televizním vysílání
Michelfeit, Radek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce nejprve popisuje kontext televizního vysílání, stručný vývoj televizního vysílání a specifika na trhu televizních stanic. Podrobněji se zabývá fungováním a financováním televizních stanic, kde zdůrazňuje závislost komerčních televizních stanic na příjmech z pronájmu reklamního prostoru. Dále se práce zabývá cílenou reklamou v televizním vysílání z pohledu zadavatelů reklamy. Popisuje jejich přístup při cíleném marketingu, kritéria při výběru vhodného média pro reklamní sdělení, vhodné televizní stanice, pořadu a druhu sdělení. Popisuje elektronické měření sledovanosti, které pomáhá reklamu vhodně umístit. Navrhuje také využití výzkumů spokojenosti diváka s pořady pro efektivnější zacílení reklamy. Poslední část práce se věnuje výzkumu zacílení reklamy na TV Barrandov. Zkoumá, zda je možné na základě teoreticky popsaných postupů umístit reklamní spoty v praxi tak, aby efektivně působily na vybranou cílovou skupinu.
Behaviorální cílení reklamy na internetu
Uhrová, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza situace behaviorálního cílení na českém internetovém trhu, posouzení jeho potenciálu do budoucna a zhodnocení efektivnosti behaviorálně cílené reklamy na českém trhu. V teoretické části se diplomová práce zabývá internetovým reklamním trhem, mediálním plánováním, vysvětlením vybraných metod cílení reklamy a detailním popisem behaviorálně cílené reklamy, včetně tématu ochrany soukromí uživatelů na internetu. V praktické části je provedena analýza behaviorálního cílení reklamy na českém internetovém trhu prostřednictvím expertních rozhovorů a zhodnocení efektivity behaviorálního cílení na konkrétním příkladu reklamní kampaně vybrané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.