Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozsah a použití reklamy v TV (povolení použití product placementu po 1.6.2010)
Rozumová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Rozsah a použití reklamy v TV (povolení použití product placementu po 1. 6. 2010)" se zaměřuje na změnu v české televizní tvorbě, která byla způsobena přijetím novely zákona, umožňujícího využívání product placementu, jako způsobu obchodního sdělení a zařazujícího tento komunikační nástroj mezi obchodní produkty televizních stanic. Práce stručněji popisuje vývoj product placementu od jeho historických počátků, přes rozšíření ve filmové tvorbě až k povolení v televizi. Popisuje právní úpravu PP v ČR a její výklad ze strany Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Podrobněji se zaměřuje na situaci v prostředí českých televizních stanic, na způsoby umístění produktu a možné výhody jeho použití v porovnání s klasickými reklamními spoty. Porovnává veřejnoprávní Českou televizi a soukromou TV Nova, uvádí konkrétní příklady pořadů, ve kterých se PP začal uplatňovat. Práce prezentuje názory mediálních odborníků, zadavatelů reklam, hodnocení a zásahy RRTV a názory diváků. Cílem práce bylo zjistit a zhodnotit, jak se uvedení PP do českého televizního prostředí projevilo v pořadech, zda se zda naplnilo očekávání zadavatelů a provozovatelů vysílání, zda se stalo přirozenou součástí televizních děl a jak je vnímáno publikem
Vnímání TV reklamy VŠ studenty a její výzkum
Stakhariuk, Liudmyla ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem problematiky vnímání TV reklamy VŠ studenty pomocí metody online šetření z důvodu rychlosti a snadného zpracování dané techniky. Cílem je zhodnocení postojů VŠ studentů vůči reklamním spotům a nalezení základních příčin, východisek a souvislostí; také porovnání výsledků dotazování se sekundárními výzkumy. Pro účely práce byl vytvořen dotazník týkající se jak sledovanosti televize, TV reklamy a teleshoppingu studenty, tak i účinnosti a celkového působení reklamních vysílaní na dotazované. V úvodu práce se stanoví 4 hypotézy, 3 z nich se v závěru potvrdí a 1 se vyvrátí. Celkově VŠ studenti mají negativní vztah k TV reklamám, ženy se mohou nechat reklamními sděleními ovlivnit více než muži, na drtivou většinu studentů mívá vliv tzv. upíří efekt reklamy a VŠ studenti úplně nevylučují možnost sledování teleshoppingu v televizi, mívají zkušenosti s nakupováním touto cestou, i když hlavně ženy pocházející z větších měst.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.