Název: Rozsah a použití reklamy v TV (povolení použití product placementu po 1.6.2010)
Překlad názvu: Extent and use of advertisment on TV
Autoři: Rozumová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 2010Sb; film; marketingová komunikace; product placement; propagace značky; RRTV; skrytá reklama; televizní pořad; TV reklama; umístění produktu; zákon č.132; 2010Coll; Act No.132; advertisement; branding; hidden advertising; marketing communication; movie; product placement; RRTV; TV commercial; TV show

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40962

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-305264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet