Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Medková, Alena ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je uvedeno i srovnání některých prvků s hlavními konkurenty v odvětví. Na závěr byla daná některá doporučení pro zlepšení některých činností firmy, které mohou následně pozitivně působit na image firmy.
Finanční analýza společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Čižmáriková, Jitka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této diplomové práce je podání uceleného pohledu na "finanční zdraví" společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., a to prostřednictvím vypracování finanční analýzy za období 2003-2007 z pozice externího uživatele. Teoretická část práce je zaměřena na stručnou historii, vymezení a podstatu finanční analýzy, na její uživatele a na zdroje informací pro její uskutečnění včetně poukázání na omezení vypovídací schopnosti účetních údajů. Seznámení se s tradičními, ale i s novými metodami, jež jsou v rámci finanční analýzy aplikovány (včetně metod mezipodnikového srovnávání), je taktéž součástí teoretického vymezení finanční analýzy. Praktická část práce je věnována charakteristice společnosti T-Mobile a provedení strategické analýzy, jež nám přiblíží vnější a vnitřní prostředí analyzované firmy. Následuje samotné vypracování finanční analýzy společnosti T-Mobile (včetně srovnání s konkurenčními podniky), okomentování a zhodnocení zjištěných výsledků (včetně jejich porovnání, tam, kde to je možné, s doporučovanými - standardními hodnotami či s průměry v odvětví) a zdůraznění silných a slabých stránek hospodaření analyzované společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.