Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Syntéza hudebních signálů na Androidu
Mikulík, Jan ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat syntetizátor na mobilní platformě Android. Syntetizátor zvládá generovat 3 základní typy signálů - sinus, pila a obdélník. Dále obsahuje dva filtry typu dolní propust a horní propust, které lze ovládat pomocí mezní frekvence. Pro zvukovou interpretaci bylo využito AudioTrack API. Syntetizátor neobsahuje klaviaturu, ale ovládá se pomocí pomocí zón, kde každá zóna značí jeden tón. Zóny si lze libovolně vybrat. K syntetizátoru bylo vytvořeno jednoduché uživatelské rozhraní.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Hejl, Zdeněk ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny způsoby načítání, úpravy a animace objektů a způsoby vytvoření použitých efektů.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Pinter, Jan ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra (dema) s velikostí omezenou hranicí 64 kB. Rozebírá a popisuje problémy spojené s efektivním využitím poskytnutého minimálního prostoru, prezentuje základní techniky běžně používané u programů uvedeného charakteru. Také popisuje způsob realizace některých zajímavých grafických efektů a prvků, jejich možné optimalizace a vizuální vylepšení.
Generátor hudby a zvukové efekty
Vaňků, Nikita ; Musil, Petr (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat návrh digitalního syntetizátoru a modulátoru na vestavěném sys- tému. Práce nejdříve existující digitální syntetizéry a modulátory ve vestavěných systémech a následně se věnuje návrhu možného syntetizéru a modulátoru na programovatelných hradlových polích.
Generátor hudby a zvukové efekty
Vaňků, Nikita ; Musil, Petr (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat návrh digitalního syntetizátoru a modulátoru na vestavěném sys- tému. Práce nejdříve existující digitální syntetizéry a modulátory ve vestavěných systémech a následně se věnuje návrhu možného syntetizéru a modulátoru na programovatelných hradlových polích.
Syntéza hudebních signálů na Androidu
Mikulík, Jan ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat syntetizátor na mobilní platformě Android. Syntetizátor zvládá generovat 3 základní typy signálů - sinus, pila a obdélník. Dále obsahuje dva filtry typu dolní propust a horní propust, které lze ovládat pomocí mezní frekvence. Pro zvukovou interpretaci bylo využito AudioTrack API. Syntetizátor neobsahuje klaviaturu, ale ovládá se pomocí pomocí zón, kde každá zóna značí jeden tón. Zóny si lze libovolně vybrat. K syntetizátoru bylo vytvořeno jednoduché uživatelské rozhraní.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Pinter, Jan ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra (dema) s velikostí omezenou hranicí 64 kB. Rozebírá a popisuje problémy spojené s efektivním využitím poskytnutého minimálního prostoru, prezentuje základní techniky běžně používané u programů uvedeného charakteru. Také popisuje způsob realizace některých zajímavých grafických efektů a prvků, jejich možné optimalizace a vizuální vylepšení.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Hejl, Zdeněk ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny způsoby načítání, úpravy a animace objektů a způsoby vytvoření použitých efektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.