Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nových médií v komunikaci fotbalových klubů
Běhounková, Pavlína ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Využití nových médií v komunikaci fotbalových klubů ukazuje možnosti nových médií a především sociálních sítí ve sportovním marketingu a komunikaci, a to konkrétně v komunikaci fotbalových klubů. Jejím hlavním cílem je ukázat fenomén nových médií ve sportu a na základě obsahové analýzy a hloubkových rozhovorů zhodnotit, jak komunikuje šest vybraných fotbalových klubů z nejvyšší české fotbalové soutěže Synot ligy, nakolik k tomu využívají nová média a zda využívají jejich potenciál. Nedílnou součástí práce jsou komunikační doporučení pro každý analyzovaný fotbalový klub a návrh ideálního modelu, jak by český profesionální fotbalový klub měl k novým médiím a obecně marketingové komunikaci přistupovat. Teoretický rámec pak popisuje problematiku sportovní komunikace a sportovního marketingu a také ukazuje možnosti využití nových médií v komunikaci na konkrétních případech ze zahraničí. Práce mimo jiné také přibližuje komunikaci fotbalu a samotné Synot ligy.
Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize
Zátopková, Kamila ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize Cíle: Cílem práce je určení závislosti velikosti tržní hodnoty týmů účastnicích v české nejvyšší fotbalové lize a jejich výsledků dosažených v této soutěži. Velikost tržní hodnoty týmu je dána součtem tržních hodnot všech jeho hráčů bez ohledu na to, zda do utkání nastoupili, či nikoliv. Do souvislosti je dána s konečným výsledkem v lize, který je vyjádřen celkovým počtem získaných bodů. Dílčím cílem je určení efektivity těchto týmů jako poměru kvality týmu (vyjádřené celkovou tržní hodnotou týmu) a celkového počtu bodů dosažených v soutěži. Metody: Pro výzkum provedený v praktické části práce byla k určení závislosti využita regresní a korelační analýza. Regresní analýza vycházela z předpokladu volné závislosti, přičemž cílem bylo identifikovat míru její intenzity. Takto byl ověřován předpoklad, že celková tržní hodnota týmu má jistý vliv na dosažený výsledek v lize. Výsledky: Z výsledků je patrný význačný až velký vliv tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v lize. Hodnota korelačního koeficientu pro posledních devět sezon činí 0,609, pro posledních pět pak dokonce 0,714. Nejlepší výsledek oproti predikované hodnotě zaznamenal tým FC Slovan Liberec, který měl na konci sezony 2011/12 na svém kontě 66 bodů oproti...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.