Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obsahová analýza vybraných periodik cílených na VŠ studenty
Čmielová, Martina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
(abstrakt) Cílem této práce je přinést komplexní přehled na specifika trhu s médii pro vysokoškolské studenty, jeho historický vývoj i aktuální situaci. Blíže se zaměřuje na rešerši komerčních médií cílených právě na studenty. Podrobnější analýza je provedena na konkrétních titulech EuroCampus a Studenta (dříve Stip). Kombinací vhodně zvolených kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání obsahu a názorů publika přináší odpovědi na otázky, zda mají studenti povědomí o studentských titulech a jak je vnímají, jak je publiku přizpůsoben redakční a inzertní obsah zvolených titulů a zda magazíny čtenářům poskytují originální témata a zajímavé informace, které jim mohou být po absolvování studia na vysoké škole užitečné. V teoretické části práce je definována aktuální situace na mediálním trhu v ČR. Dalším nezbytným teoretickým východiskem je stanovení typologie studentských médií a zmapování situace a vývoje vydavatelství magazínů EuroCampus a Studenta. V práci je nastíněna také situace trhu se studentskými médii v západní Evropě a jeho vliv na české prostředí. V praktické části jsou zpracována teoretická východiska metodologie postupu zkoumání tematické agendy, provedena obsahová analýza vybraných titulů a realizovány individuální hloubkové rozhovory se čtenáři. Klíčová slova Studentská média,...
Obsahová analýza vybraných periodik cílených na VŠ studenty
Čmielová, Martina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
(abstrakt) Cílem této práce je přinést komplexní přehled na specifika trhu s médii pro vysokoškolské studenty, jeho historický vývoj i aktuální situaci. Blíže se zaměřuje na rešerši komerčních médií cílených právě na studenty. Podrobnější analýza je provedena na konkrétních titulech EuroCampus a Studenta (dříve Stip). Kombinací vhodně zvolených kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání obsahu a názorů publika přináší odpovědi na otázky, zda mají studenti povědomí o studentských titulech a jak je vnímají, jak je publiku přizpůsoben redakční a inzertní obsah zvolených titulů a zda magazíny čtenářům poskytují originální témata a zajímavé informace, které jim mohou být po absolvování studia na vysoké škole užitečné. V teoretické části práce je definována aktuální situace na mediálním trhu v ČR. Dalším nezbytným teoretickým východiskem je stanovení typologie studentských médií a zmapování situace a vývoje vydavatelství magazínů EuroCampus a Studenta. V práci je nastíněna také situace trhu se studentskými médii v západní Evropě a jeho vliv na české prostředí. V praktické části jsou zpracována teoretická východiska metodologie postupu zkoumání tematické agendy, provedena obsahová analýza vybraných titulů a realizovány individuální hloubkové rozhovory se čtenáři. Klíčová slova Studentská média,...
Stávková média v rámci UK v období sametové revoluce 1989
Stuchlík, Jakub ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Cílem práce bylo nalézt všechna dostupná média stávkových výborů UK a dalších vysokých škol, popsat je a porovnat je s oficiálním periodikem a mezi sebou. Zároveň mělo dojít k oslovení původních vydavatelů těchto médií s prosbou o poskytnutí informací na dané téma formou rozhovoru. Vzhledem k rozsahu a náročnosti práce bylo po dohodě s vedoucím práce od záměru kontaktovat původní vydavatele a redaktory upuštěno. Práce shrnuje působení studentů v průběhu sametové revoluce 1989 a zaměřuje se na studentské časopisy a bulletiny, které vydávaly studentské stávkové výbory a další nezávislé studentské spolky v inkriminované době. Celkem popisuje jedenáct médií, vydávaných v Praze, Plzni a Olomouci. Jedná se o časopisy: Čaje o páté, EM89, Informační bulletin, Nezávislí, Plzeňský student, Proto, Přetlak, Reflex, Růžové právo, Situace 89 a Skoba. Dále jednotlivé časopisy porovnává mezi sebou a to zvlášť média, která vycházela na Univerzitě Karlově a zvlášť ostatní časopisy. Podkapitola je pak věnována srovnání obsahu studentských médií a oficiálního periodika, konkrétně Rudého práva, které bylo v listopadu 1989 nejčtenějším deníkem v zemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.