Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie vzdělávání v České republice : národní program vzdělávání
Brož, René ; Kalous, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat vybrané strategické dokumenty vzdělávání na úrovni Evropské unie, na úrovni České republiky i na úrovni regionální (reprezentované v této práci územím Libereckého kraje). Shrnuje poznatky z vývoje evropského prostoru, vývoje legislativy a národního přístupu z pohledu strategií vzdělávání, z nichž také vyvozuje adekvátní závěry vůči Národnímu programu vzdělávání. Nabízí aktuální pohled politických i odborných aktérů, kteří ovlivňují další vývoj vzdělávacího systému a vzdělávací politiky České republiky. Výstupem je odborná reflexe potřebnosti a obsahu Národního programu vzdělávání České republiky. Práce v neposlední řadě předkládá vymezení rámce Národního programu vzdělávání a v základních obrysech navrhuje jeho možný obsah a související výkonné struktury.
Strategie vzdělávání v České republice. Národní program vzdělávání
Brož, René ; Kalous, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat vybrané strategické dokumenty vzdělávání na úrovni Evropské unie, na úrovni České republiky i na úrovni regionální (reprezentované v této práci územím Libereckého kraje). Shrnuje poznatky z vývoje evropského prostoru, vývoje legislativy a národního přístupu z pohledu strategií vzdělávání, z nichž také vyvozuje adekvátní závěry vůči Národnímu programu vzdělávání. Nabízí aktuální pohled politických i odborných aktérů, kteří ovlivňují další vývoj vzdělávacího systému a vzdělávací politiky České republiky. Výstupem je odborná reflexe potřebnosti a obsahu Národního programu vzdělávání České republiky. Práce v neposlední řadě předkládá vymezení rámce Národního programu vzdělávání a v základních obrysech navrhuje jeho možný obsah a související výkonné struktury. Strategie vzdělávání, Národní program vzdělávání, legislativní rámec, národní kurikulum
Obavy řídících pracovníků mateřských škol při přijímání dvouletých dětí do mateřských škol
KŘIKAVOVÁ, Zdeňka
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Obavy řídících pracovníků mateřských škol při přijímání dvouletých dětí do mateřských škol. Teoretická část obsahuje specifika vývoje dětí ve věku dvou let, konkrétně biologická specifika, psychomotorický, emoční a sociální vývoj. Druhá část se zabývá podmínkami vzdělávání dvouletých dětí. Jelikož dvouleté děti jsou na jiném stupni vývoje, je pro ně nutné vytvořit takové podmínky, aby odpovídaly jejich potřebám. Od základních věcných podmínek, jako je vybavení tříd, až po úpravu organizace dne. Poslední teoretická část se týká současné mateřské školy a jejího řízení. Jsou v ní popsány kompetence ředitele a učitele mateřské školy, současně je popsána Strategie vzdělávání 2020. Praktická část má za úkol zjistit, čeho se nejvíce obávají řídící pracovníci mateřských škol při přijímání dvouletých dětí do mateřských škol. K tomuto zjištění byl použit smíšený výzkum. Základní sběr dat byl proveden na základě polo strukturovaného rozhovoru s řídícími pracovníky. Výsledky rozhovorů slouží pro vypracování dotazníkového šetření pro zjištění většího množství výsledků.
Analýza podkladů pro vzdělávání o českém politickém systému
Černý, Jakub ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Veselý, Arnošt (oponent)
Analýza podkladů pro vzdělávání o českém politickém systému (Bakalářská práce) Autor: Jakub Černý Abstrakt: Bakalářská práce analyzuje české kurikulární dokumenty a učebnice pro základní a gymnaziální vzdělávání zaměřené na výklad o českém politickém systému; snaží se tak odpovědět na otázku, jak tyto dokumenty informují o českém politickém systému, zda o něm informují v logice Ústavy ČR a zda podávané informace nemohou přispívat k tvorbě miskonceptů o českém politickém systému.
Návrh tematického plánu předmětu Odborný výcvik střední odborné školy
Broučková, Kateřina
V bakalářské práci je zpracováno téma Návrh tematického plánu předmětu Odborný výcvik střední odborné školy. Práce se zabývá učební dokumentací, se kterou pracuje učitel odborného výcviku daného oboru. Cílem teoretické části je definování základní učební dokumentaci na střední škole, rozdělení na dokumentaci teoretickou a praktickou. Dílčím cílem teoretické části je charakteristika plánování a projektování výuky. Metodami použitými pro zpracování teoretické části je studium odborných literárních zdrojů, tvorba výpisků a jejich analýza, srovnání a syntéza. Praktická část práce je zaměřena na praktickou učební dokumentaci učebního oboru Kuchař číšník na Střední odborné škole Znojmo, Dvořákova, příspěvková organizace, se kterou pracuje učitel odborného výcviku. Cílem praktické části je tvorba tematického plánu oboru Kuchař číšník pro předmět Odborný výcvik a písemné přípravy na vyučování daného předmětu. V praktické části jsou využity metody srovnání tematického plánu předmětu Odborný výcvik se školním vzdělávacím programem a poznatky z pedagogické praxe. Praktická část slouží jako metodický návod pro začínající učitele odborného výcviku, jejich orientaci v praktické učební dokumentaci a práci s ní.
Strategie vzdělávání v České republice. Národní program vzdělávání
Brož, René ; Kalous, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat vybrané strategické dokumenty vzdělávání na úrovni Evropské unie, na úrovni České republiky i na úrovni regionální (reprezentované v této práci územím Libereckého kraje). Shrnuje poznatky z vývoje evropského prostoru, vývoje legislativy a národního přístupu z pohledu strategií vzdělávání, z nichž také vyvozuje adekvátní závěry vůči Národnímu programu vzdělávání. Nabízí aktuální pohled politických i odborných aktérů, kteří ovlivňují další vývoj vzdělávacího systému a vzdělávací politiky České republiky. Výstupem je odborná reflexe potřebnosti a obsahu Národního programu vzdělávání České republiky. Práce v neposlední řadě předkládá vymezení rámce Národního programu vzdělávání a v základních obrysech navrhuje jeho možný obsah a související výkonné struktury. Strategie vzdělávání, Národní program vzdělávání, legislativní rámec, národní kurikulum
Strategie vzdělávání v České republice : národní program vzdělávání
Brož, René ; Kalous, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat vybrané strategické dokumenty vzdělávání na úrovni Evropské unie, na úrovni České republiky i na úrovni regionální (reprezentované v této práci územím Libereckého kraje). Shrnuje poznatky z vývoje evropského prostoru, vývoje legislativy a národního přístupu z pohledu strategií vzdělávání, z nichž také vyvozuje adekvátní závěry vůči Národnímu programu vzdělávání. Nabízí aktuální pohled politických i odborných aktérů, kteří ovlivňují další vývoj vzdělávacího systému a vzdělávací politiky České republiky. Výstupem je odborná reflexe potřebnosti a obsahu Národního programu vzdělávání České republiky. Práce v neposlední řadě předkládá vymezení rámce Národního programu vzdělávání a v základních obrysech navrhuje jeho možný obsah a související výkonné struktury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.