Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate Competitive Strategy
Weberová, Martina ; Herman, Ján (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
The main goal of this thesis is to define factors, based on external and internal analysis, which affect potential success of actual manufacturing concern and design strategical recommendations, which offer evaluation and possibilities of future development to the company management. This thesis is divided into three parts – theoretical part, analytical part and project part. Basic terms, used methods and analyses of external and internal influences are described in the theoretical part. These methods are applied on the actual manufacturing concern in the analytical part. Suggested alternative solutions are described in the project part. The most suitable alternative is defined in the closure.
Finanční hodnocení inovativní start-up firmy 3Dsimo, s.r.o.
Králíková, Veronika ; Heřman, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje bližšímu poznání inovativního českého start-upu a jeho finančnímu hodnocení s ohledem na lokální konkurenci. Pro tyto účely budou teoreticky vysvětleny vybrané metody strategické a finanční analýzy a mezipodnikového srovnávání, jež budou následně využity v praxi.
Valuation of Phillip Morris Czech Republic, Inc.
Šusták, Denis ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je nejprve objasnit problematiku oceňování a její postupy v první teoretické části a následně tyto postupy aplikovat na vybraný podnik Philip Morris ČR, a.s. V teoretické části je vysvětleno jaké jsou důvody ocenění a jak se postupuje. V praktické části je nejprve představena oceňována společnost a následně převedeny všechny analýzy které jsou teoreticky vysvětleny v předchozí části. Ve strategické analýze je provedena PEST analýza a Poretorov model pěti sil. Ve finanční analýze jsou analyzovány absolutní ukazatele, poměrové ukazatele a rozdílové ukazatele. Na to navazuje finanční plán který vyplývá ze strategické a finanční analýzy. Z výsledků finančního plánu se oceňuje společnost různými metodami. Nakonec následuje shrnutí práce a výsledky.
Business valuation of the company L’Oréal Česká Republika s.r.o
Lacková, Alena ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Kozelová, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti L'Oréal Česká Republika sro k datu 1.1.2015 pomocí metody diskontovaných peněžních toků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán metodický aparát, který byl následně využit při stanovení hodnoty podniku. V praktické části práce je nejprve představena oceňována společnost, zhotovená strategická a finanční analýza podniku a následně je sestaven finanční plán, z něhož vychází závěrečná ocenění pomocí diskontovaných peněžních toků.
Ekonomická analýza společnosti STUDENT AGENCY, k.s.
Němec, Pavel ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Diplomová práce detailně analyzuje společnost STUDENT AGENCY, k.s. Je provedena finanční analýza za roky 2008 - 2012 a následně je společnost analyzována pomocí metod strategické analýzy. Získané informace jsou pak syntetizovány pomocí SWOT analýzy. Ta je základním podkladem pro stanovení autorových doporučení ohledně podnikové strategie. Diplomová práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu je možné nalézt základní seznámení čtenáře s danou problematikou a jsou zde popsány motivy pro psaní práce. V teoretické části je popsán použitý metodický aparát a dále v praktické části je tento aplikován na analyzovanou společnost. V závěru je uvedeno celkové shrnutí zjištěných skutečností.
Podnikatelská strategie konkrétní společnosti
Hajný, Petr ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce popisuje základní pojmy strategického managementu. Cílem diplomové práce je formulovat podnikatelskou strategii konkrétní společnosti. Na základě sumarizace výsledků strategické interní a externí analýzy budou doporučeny strategické kroky, které povedou k posílení postavení společnosti na trhu.
Stanovení hodnoty podniku Drůbežářský závod Klatovy, a. s.
Böhmová, Dana ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Mackenzie, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceněním společnosti Drůbežářský závod Klatovy, a. s. Oceňovaná společnost je druhým největším zpracovatelem drůbeže v České republice. Cílem práce je stanovit tržní hodnotu podniku k 30. 4. 2012. Ocenění je provedeno dvěma nezávislými metodami pro zajištění větší průkaznosti, konečný výrok o hodnotě je syntézou výsledků obou těchto nezávislých metod. Konkrétně je použita metoda DCF entity a metoda účetní hodnoty. V rámci obou metod bude zjištěna jak hodnota pro vlastníky, tak hodnota pro věřitele. Podnětem pro ocenění je případný budoucí prodej podniku v současnosti neznámému investorovi. Diplomová práce se člení do dílčích kapitol, a to do kapitoly profil společnosti, strategická analýza, finanční analýza, generátory tvorby hodnoty, finanční plán a ocenění podniku.
Ocenění podniku společnosti MS KART s.r.o.
Musilová, Kateřina ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Mareška, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je tržní ocenění společnosti MS KART s.r.o. k 1.1.2011 pro vnitřní účely zadavatele, kterým je oceňovaná společnost. MS KART s.r.o. působí jako výrobce v oblasti kartingu, tedy motokárového sportu. Práci tvoří čtyři hlavní části. První, finanční analýza mapuje finančního zdraví podniku. Strategická analýza hodnotí relevantní trh, na kterém společnost působí a dále hodnotí vnitřní potenciál, kterým společnost disponuje. Poté je vysloven závěr, zda společnost splňuje či nesplňuje podmínku going concern, tedy nekonečného trvání podniku. Třetí část se zabývá analýzou a prognózou generátorů hodnoty, tedy hlavních veličin určujících hodnotu podniku. Na jejich podkladě je v závěru části sestaven finanční plán. V poslední části je provedeno ocenění společnosti dvěma metodami - ocenění amortizační a likvidační hodnotou, které tvoří výsledný interval tržního ocenění na úrovni vlastníků společnosti.
Marketing v současné finanční krizi
Mariánek, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Práce se zabývá důsledky současné finanční krize a recesí všeobecně na podniky a jejich marketing. Obsah práce odkrývá historii marketingu v největších světových recesích a popisuje také současnou finanční krizi a marketingové počiny českých firem. Na závěr se práce zabývá dopady finanční krize na strategické plány firem.
Ocenění podniku PROWELL s.r.o.
Ulčová, Markéta ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Luxemburk, Patrik (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění hodnoty vlastního kapitálu (value in use) společnosti Prowell s.r.o. k 1. 1. 2007. První část práce se zabývá strategickou analýzou, jejímž výsledkem je prognóza tržeb společnosti. Druhá část se týká finanční analýzy, která hodnotí finanční zdraví společnosti. Další část analyzuje a prognózuje generátory hodnoty a je zde sestaven finanční plán. Výsledné ocenění společnosti je uvedeno v poslední části práce. Pro ocenění byla použita metoda DCF APV a orientační metoda tržního porovnání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.