Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení personálního řízení a motivace pracovníků ve společnosti
Němeček, Libor ; Mlčochová, Kateřina (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci potřeb zaměstnanců maloobchodní sítě v oblasti prodeje zboží a služeb. Výzkum probíhal na základě mezinárodní metody dotazování VSM94 a osobního interview. Výstupem této práce je detailně provedená analýza, která se stala východiskem pro zjištění nedostatků současného stavu sledované problematiky, na jejímž základě byla zpracována návrhová opatření.
Podniková kultura ve vybraném podniku
MACKOVÁ, Martina
Bakalářská práce je založena na analýze organizační kultury ve společnosti Löttco, která je strojírenským podnikem. Cílem této práce je prostudovat současný stav organizační kultury, porovnat ji s literární teorií a poté ji analyzovat. Je nutné prozkoumat stávající pracovní prostředí, hodnoty, standardy a pravidla prostřednictvím rozhovorů s vedením. Následný výzkum je dotazníkové šetření, které tvoří základ pro kvantitativní hodnocení organizační kultury. Analýza organizační kultury ukazuje, jak důležitá je pro společnost. Ve společnosti byly zjištěny nedostatky kultury a byly navrženy možnosti změn pro růst zdravého pracovního prostředí.
Fluktuace zaměstnanců call centra
Smolová, Iva ; Wagnerová, Irena (vedoucí práce) ; Štikar, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fluktuaci zaměstnanců call centra pojišťovny. Po zmínce o psychologii práce a organizace se teoretická část zabývá zejména charakteristikou tohoto jevu. Snaží se zachytit nejdůležitější faktory, poukazuje na možné kroky vedoucí ke stabilizaci. Druhým tématem je call centrum a práce operátorů. Jsou zde popsána možná úskalí a rizika této profese, byl vypracován profesiogram zaměstnance konkrétního prodejního call centra. Poslední kapitola je věnována procesu náboru. Konkretizuje jednotlivé fáze přijímacího řízení, počínaje jeho přípravou a sestavením nezbytných dokumentů, konče adaptační fází nového zaměstnance v závěru celého procesu. Empirická část je zaměřena na fluktuaci v call centru pojišťovny (zde společnost "A"). Prvním krokem byla analýza personálních dat z období leden 2009 až říjen 2010. Následně jsme se snažili zodpovědět otázku, zda je možné použít Test rozhodování v časovém stresu, používaný při současném přijímacím řízení, sociabilitu, schopnost prosadit se a schopnost kontaktů coby prediktory setrvání ve společnosti. Z diagnostických metod jsme k tomuto účelu použili Bochumský osobnostní dotazník.
Fluktuace zaměstnanců call centra
Smolová, Iva ; Wagnerová, Irena (vedoucí práce) ; Štikar, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fluktuaci zaměstnanců call centra pojišťovny. Po zmínce o psychologii práce a organizace se teoretická část zabývá zejména charakteristikou tohoto jevu. Snaží se zachytit nejdůležitější faktory, poukazuje na možné kroky vedoucí ke stabilizaci. Druhým tématem je call centrum a práce operátorů. Jsou zde popsána možná úskalí a rizika této profese, byl vypracován profesiogram zaměstnance konkrétního prodejního call centra. Poslední kapitola je věnována procesu náboru. Konkretizuje jednotlivé fáze přijímacího řízení, počínaje jeho přípravou a sestavením nezbytných dokumentů, konče adaptační fází nového zaměstnance v závěru celého procesu. Empirická část je zaměřena na fluktuaci v call centru pojišťovny (zde společnost "A"). Prvním krokem byla analýza personálních dat z období leden 2009 až říjen 2010. Následně jsme se snažili zodpovědět otázku, zda je možné použít Test rozhodování v časovém stresu, používaný při současném přijímacím řízení, sociabilitu, schopnost prosadit se a schopnost kontaktů coby prediktory setrvání ve společnosti. Z diagnostických metod jsme k tomuto účelu použili Bochumský osobnostní dotazník.
Návrh na zlepšení personálního řízení a motivace pracovníků ve společnosti
Němeček, Libor ; Mlčochová, Kateřina (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci potřeb zaměstnanců maloobchodní sítě v oblasti prodeje zboží a služeb. Výzkum probíhal na základě mezinárodní metody dotazování VSM94 a osobního interview. Výstupem této práce je detailně provedená analýza, která se stala východiskem pro zjištění nedostatků současného stavu sledované problematiky, na jejímž základě byla zpracována návrhová opatření.
Analýza motivace řidičů nákladní jízdní soupravy ve zvolené dopravní společnoti
TÁBORSKÁ, Alena
Diplomová práce je zaměřena na personální řízení v dopravní společnosti Šindelář Spedition s.r.o. Je zde zkoumáno především odměňování a motivace vybrané skupiny pracovníků, řidičů nákladní jízdní soupravy. Cílem práce je návrh určitých zlepšení v řídících procesech vedoucích ke snížení fluktuace řidičů a k zajištění konkurenceschopnosti firmy. První část práce analyzuje problém vysoké fluktuace řidičů a popisuje průběh dosavadních personálních činností. Další část práce tvoří dotazníkové šetření, jehož výstupem je navrhnutí změn v systému odměňování a motivace zaměstnanců. Závěrečná část práce obsahuje SWOT analýzu, která byla využita pro návrh strategií do budoucna a doporučení pro celkový chod podniku.
Lidský kapitál v podniku
STRAKOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce je analýza struktury zaměstnanců a zhodnocení výkonnosti (produktivity) lidského kapitálu ve výrobním závodě v Humpolci. V úvodu teoretické části jsou stručně popsány výrobní faktory. Dále je podrobně popsán lidský kapitál, jeho druhy a důvody měření. Nemalou roli v souvislosti se zaměstnanci hraje způsob jejich odměňování a motivování, kterými se zabývá další část literární rešerše. Praktická část nejprve popisuje společnost Valeo, sídlící v Humpolci, která patří mezi přední výrobce kompresorů pro klimatizační jednotky osobních automobilů. Poté následuje analýza struktury zaměstnanců v podniku. Způsoby a metody jakými jsou pracovníci podniku odměňováni a motivováni vychází s procesu ročního hodnotícího pohovou, který provádí manažer individuálně s každým zaměstnancem. Závěr této kapitoly analyzuje do jaké míry je v podniku využíván lidský kapitál, tedy velikostí produktivity (výkonnosti) lidského kapitálu. Dále je sledována míra absence a fluktuace pracovníku. Na základě uvedených dat a informace jsou navržena možná řešení pro společnost.
Náklady na lidský kapitál z podnikového hlediska
KOUCKÁ, Silvie
Cílem diplomové práce bylo posouzení významu nákladů na lidský kapitál v obchodní společnosti dm drogerie markt s.r.o., zhodnocení jejich účinnosti a navržení případných kroků vedoucích k zefektivnění prostředků na lidský kapitál vynakládaných. Praktická část práce je věnována oblastem, které se nákladů na lidský kapitál dotýkají nejvýrazněji: nastavení systému odměňování a zaměstnaneckých výhod, produktivitě práce a struktuře a výši pracovních nákladů, organizaci a rozsahu personálního controllingu a krátce též podnikové kultuře, která dokresluje vnímání hodnoty lidského kapitálu v analyzované společnosti.
Fluktuace všeobecných sester do jiných profesí na trhu práce
SOVOVÁ, Zuzana
Profese všeobecné sestry je velice náročná. Mezinárodní organizace práce a Světové zdravotnické organizace ji označují za jednu z nejrizikovějších. Po absolvování náročného studia dochází k odchodu sester na jiná pracovní místa v důsledku nedostatečného finančního ohodnocení v poměru k velké fyzické a psychické zátěži. Již před rokem 2004 se v České republice objevil problém s nedostatkem sester. Po vstupu země do Evropské unie se tato situace ještě zvýraznila, protože sestry začaly více využívat volného pohybu osob na trhu práce. Odchází do atraktivnějších pracovních resortů, které nejsou tak náročné na osobní i pracovní život. Pokud není pracovníkům věnována dostatečná péče o duševní a fyzické zdraví, nemohou pracovní tempo dlouho vydržet. Následkem přetížení se objeví pracovní nespokojenost a dochází k fluktuaci. Diplomová práce mapuje míru fluktuace všeobecných sester do jiných profesí na trhu práce, které konkretizuje. Provedený výzkum je kvantitativní. Byla použita metoda dotazování, technikou anonymních dotazníků. Z výsledků je patrné, že má míra fluktuace stoupající tendenci. Příčina je především v nízkém finančním ohodnocení a v dopadu na rodinný a osobní život. Jako řešení se nabízí vyšší platové a společenské ohodnocení profese, saturace nedostatku pracovníků, aplikace fundraisingu, supervizí nebo zaměstnanecké benefice. Během profesního studia je nezbytný důraz na prevenci. Se zaváděním moderní ošetřovatelské péče se nároky na zdravotnické pracovníky stále zvyšují, bohužel neúměrně k prevenci, která je problematice zátěže věnována. Mou snahou bylo poukázat na příčiny s fluktuací sester spojené a upozornit na eventuality, kterými lze odlivu pracovníků z tohoto náročného, avšak krásného a ve společnosti nenahraditelného povolání zabránit.
Motivace a systém hodnocení zaměstnanců
TLAMSOVÁ, Alena
Cílem bakalářské práce je provést analýzu hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku a navrhnout jejich případné změny. První část této práce je zaměřena na teoretické vymezení pojmu motivace, teorií motivace, hodnocení pracovníků, hodnocení práce a metod hodnocení práce a na vymezení pojmu stimulace a stimulačních prostředků. Druhá část této práce je zaměřena na popis motivačního systému a systému hodnocení společnosti a zhodnocení jejich silných a slabých stránek

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.