Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výluky kolejí na železničních drahách
Kapounek, Jan ; Kovařík, Radovan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů na dvě konkrétní výluky organizované Správou železnic, zvláštní pozornost je věnována rozboru nákladů od zpoždění a hluku. Jedná se o výluku na části trati Olomouc–Nezamyslice a výluku na trati Kroměříž–Zborovice. Práce je pomyslně rozdělena na dvě hlavní části, z nichž první se věnuje obecnému popisu výluk z hlediska legislativy a předpisů a povšechně představuje výchozí dokumenty pro tuto práci. Druhá část je uvedena vytyčenými cíli a vedle ocenění nákladů vzniklých od konání dvou zmiňovaných výluk se dotýká i provozního hlediska výluk. V závěru jsou shrnuty výsledky, zhodnoceny poznatky a popsána doporučení pro konání podobných výluk.
Informační modelování vybraných objektů železniční dopravní cesty do DTMŽ
Paruza, Filip ; Raška, Jakub (oponent) ; Bureš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je pořízení dat v terénu vybraných objektů železniční dopravní cesty. Jedná se o objekty jako železniční podchod, dále betonové, prefabrikované a ocelové mosty, deskové, trámové nebo obloukové nosné konstrukce. Data jsou pořízena s využitím terestrických polohovacích systémů (TPS) a terestrického laserového skeneru (TLS). Takto získaná data jsou zpracována do modelu digitální technické mapy železnice (DTMŽ) s vyhodnocením přesnosti a efektivnosti použitých postupů.
Interakce koleje a mostu
Kapounek, Jan ; Kubelka, Jan (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupů k posouzení kombinované odezvy mostní konstrukce a bezstykové koleje na 5 připravovaných mostních objektech vysokorychlostních tratí v ČR ve stupni Dokumentace pro územní rozhodnutí. Výstupem analýzy těchto mostů je indikace a popis problematických míst vyskytujících se ve výpočtu a vytvoření doporučeného postupu výpočtu kombinované odezvy mostní konstrukce a bezstykové koleje metodou Komplexní analýzy pro mosty na vysokorychlostních tratích v ČR. Na základě tohoto doporučeného postupu je vytvořen jednoduchý model mostu.
Systém pro zabránění vstupu do prostor nástupišť neoprávněným osobám
Jílek, Michal ; Říha, Kamil (oponent) ; Přinosil, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem zatím neexistujícího bezpečnostního systému pro zabezpečení nádraží před neoprávněnými osobami, což přinese zvýšení úrovně a kvality cestování pro cestující. Systém využívá počítačového vidění a software vyvinutý v C++ s knihovnou OpenCV. Praktická část popisuje vývoj detektoru jízdenek, srovnání se vzorem a ověřením platnosti jízdenky pomocí OCR.
Systém pro zabránění vstupu do prostor nástupišť neoprávněným osobám
Jílek, Michal ; Říha, Kamil (oponent) ; Přinosil, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem zatím neexistujícího bezpečnostního systému pro zabezpečení nádraží před neoprávněnými osobami, což přinese zvýšení úrovně a kvality cestování pro cestující. Systém využívá počítačového vidění a software vyvinutý v C++ s knihovnou OpenCV. Praktická část popisuje vývoj detektoru jízdenek, srovnání se vzorem a ověřením platnosti jízdenky pomocí OCR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.