Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Využití interaktivní tabule v hodinách literární výchovy na 1.stupni ZŠ
Šebková, Lucie ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat možnosti využití interaktivní tabule v počáteční fázi výuky literární výchovy, v tzv. evokaci, a to na základě formulovaných poznatků o potřebách a zájmech prepubescentního čtenáře shrnutých v teoretické části. Praktická část spočívá v porovnání výuky s implementací interaktivní tabule a bez ní, přičemž plány vyučovacích lekcí jsou koncipovány podle modelu E-U-R. Provedeným výzkumem jsem zjistila, že práce s interaktivní tabulí ve čtenářské výchově umožňuje více motivovat žáky k předvídání, usnadňuje učiteli modelaci při zavádění metod rozvíjejících čtenářské strategie, umožňuje lepší vizualizaci problematických míst v textu a nabízí netradiční a účinný způsob sdílení myšlenek a výstupů žáků. Přínosem této práce je nalezení efektivních způsobů využití interaktivní tabule v čtenářské výchově na prvním stupni základních škol zejména pro fázi evokace.
Využití interaktivní tabule v hodinách literární výchovy na 1.stupni ZŠ
Šebková, Lucie ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat možnosti využití interaktivní tabule v počáteční fázi výuky literární výchovy, v tzv. evokaci, a to na základě formulovaných poznatků o potřebách a zájmech prepubescentního čtenáře shrnutých v teoretické části. Praktická část spočívá v porovnání výuky s implementací interaktivní tabule a bez ní, přičemž plány vyučovacích lekcí jsou koncipovány podle modelu E-U-R. Provedeným výzkumem jsem zjistila, že práce s interaktivní tabulí ve čtenářské výchově umožňuje více motivovat žáky k předvídání, usnadňuje učiteli modelaci při zavádění metod rozvíjejících čtenářské strategie, umožňuje lepší vizualizaci problematických míst v textu a nabízí netradiční a účinný způsob sdílení myšlenek a výstupů žáků. Přínosem této práce je nalezení efektivních způsobů využití interaktivní tabule v čtenářské výchově na prvním stupni základních škol zejména pro fázi evokace.
Výhody a nevýhody použití hlasovacího systému SMART Response ve vzdělávacím procesu
Křížová, Zdeňka ; Němejc, Karel (vedoucí práce) ; Martina, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výhodami a nevýhodami využití hlasovacích zařízení SMART Response ve výuce na středních školách. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a část praktická. Teoretická část se přibližuje výukové metody, jakožto nemateriální didaktické prostředky. Praktická část se zabývá materiálními prostředky, tedy především interaktivními tabulemi, zaměření je hlavně na interaktivní tabuli SMART Board. Jedna kapitola práce je zaměřena především na hlasovací zařízení SMART Response, kde je popsán možnost využití, jeho výhody a nevýhody. Praktická část slouží k vyhodnocení dotazníkového šetření a na základě těchto výsledných dat ke stanovení závěru a návrhů pro praxi.
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Interaktivní česko-anglický výukový program k výuce regionální geografie Ameriky (státy USA) na 2. stupni ZŠ
SOUKUPOVÁ, Lucie
Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí. V první části je rozebírána odborná, populárně naučná literatura, učebnice zeměpisu, učebnice anglického jazyka, časopisy a další zdroje k tématu práce. Druhá část práce obsahuje vlastní vytvořený návrh interaktivního výukového programu k tématu států USA, který je zpracován s důrazem na mezipředmětové vazby zeměpisu a anglického jazyka. Výukový materiál je vytvořen v programu Smart Notebook 10 pro interaktivní tabule Smart Board, jež umožňují zapojit žáky aktivně do výuky. Výukový program je doplněn uživatelskou příručkou, která podrobně popisuje práci s programem a obsahuje správné řešení přiložených pracovních listů.
Zpracování vybraných témat z matematiky pro děti s omezenou hybností rukou - druhá třída ZŠ
ŠTEFKOVÁ, Kateřina
Ve své diplomové práci se zaměřuji hlavně na mnou vytvořené elektronické pracovní listy pro děti s omezenou hybností horních končetin ? druhá třída ZŠ. V úvodní části se zabývám didaktickou složkou vybraného učiva použitého v pracovních listech. Srovnávám metodické postupy, které jsem ve své práci použila, s metodami, jež se nabízejí jako alternativní. V hlavní části pak věnuji pozornost softwarovému prostředí SMART Board 10 pro interaktivní tabuli, v němž jsou elektronické pracovní listy vytvořeny, a jeho ovládání, jednotlivým nástrojům z panelu nástrojů a mnou vytvořeným příkladům. Dále v diplomové práci popisuji vyučování handicapované žákyně, s níž jsem příklady řešila. V závěru shrnuji své zkušenosti s výukou pomocí mnou vytvořených pracovních listů a hodnotím své pokusy jak vyučovat danou látku.
Multimediální výukový program k výuce regionální geografie Ameriky (ostrovní státy Karibiku) na 2. stupni ZŠ
ZRZAVECKÁ, Pavla
Název diplomové práce zní: ,,Multimediální výukový program k výuce regionální geografie Ameriky (ostrovní státy Karibiku) na 2. stupni ZŠ". Skládá se ze dvou částí. První část tvoří rozbor literatury a materiálů vztahujících se k tématu diplomové práce (učebnice zeměpisu, populárně naučná literatura a časopisy). Druhá část tvoří návrh multimediálního učebního materiálu o ostrovních státech Karibiku pro druhý stupeň základních škol. Ten zahrnuje nejen interaktivní učebnici, ale také metodickou příručku, která obsahuje komentáře k jednotlivým slidům a řešení úloh z učebnice. Vše je tvořeno v souladu s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání.
Zmizelá kulturní krajina českého pohraničí - interaktivní výuková příručka pro 2. stupeň ZŠ
TŮMOVÁ, Radka
Název diplomové práce zní:,,Zmizelá kulturní krajina českého pohraničí - interaktivní výuková příručka pro 2. stupeň ZŠ".Diplomovou práci tvoří rozbor literatury (učebnice zeměpisu, výchovy k občanství a dějepisu, odborná, populárně naučná literatura, didaktický literatura a multimediální dokumenty) v další praktické části se jedná o interaktivní výuková příručka. Převážná část práce je věnována problematice Sudet, které se z největší míry reprezentují zmizelou kulturní krajinu českého pohraničí. Sudety jsou zde hodnoceny z několika různých pohledů. Nedílnou součástí podrobného a důkladného geografického zmapování bude objasnění historických okolností, ale také důsledků, které s sebou spletitý vývoj českého pohraničí přinesl pro ,,naši" dnešní společnost. Stěžejní částí práce je vlastní interaktivní výuková příručka pro žáky 2. stupně ZŠ. V našem případě bude sloužit jako nadstavbový učební materiál, a tudíž ho lze využít i na víceletých gymnáziích.
MULTIMEDIÁLNÍ VÝUKA REGIONÁLNÍ GEOGRAFIE AFRIKY NA 2. STUPNI ZŠ
BABKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce je návrh multimediálního učebního materiálu o Africe pro druhý stupeň základních škol. Ten zahrnuje nejen interaktivní učebnici, ale také metodickou příručku, která obsahuje komentáře k jednotlivým slidům a řešení úkolů z učebnice. Učební text vychází z platných vzdělávacích dokumentů, z odborné literatury a z existujících učebnic a pracovních sešitů pro druhý stupeň základních škol, které obsahují učivo o Africe. Součástí diplomové práce je také didaktická analýza a hodnocení těchto učebnic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.