Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plánování letů dle pravidel IFR
Mudrych, Alex ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Hammer, Jaromír (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku plánování letu IFR pomocí rozboru jednotlivých fází letu IFR. Součástí bakalářské práce je představení softwarových nástrojů a aplikací používaných pro samotné naplánování tratě letu IFR, vykonání předletové přípravy a podání letového plánu. Teoretická část bakalářské práce uvádí ukázku postupu naplánováni letu IFR pomocí systému IBS ŘLP. Jedná se o popis jednotlivých kroků při přípravě letu z brněnského letiště LKTB na letiště Václava Havla LKPR.
Návrh RNAV SID a STAR tratí pro letiště Brno Tuřany
Zvolánek, Jiří ; Ing. Duka (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Závěrečná diplomová práce se zabývá návrhem RNAV SID a STAR tratí pro letiště Brno Tuřany. Rozebírá využití současných konvenčních příletových a odletových tratí pro dané letiště a popisuje jeho TMA. Na základě zjištěných informací jsou navrženy nové tratě s využitím přesné prostorové navigace a je upraven prostor TMA Brno. Součástí práce je také detailní konstrukce vybraného odletového postupu.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.
Plánování letů dle pravidel IFR
Mudrych, Alex ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Hammer, Jaromír (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku plánování letu IFR pomocí rozboru jednotlivých fází letu IFR. Součástí bakalářské práce je představení softwarových nástrojů a aplikací používaných pro samotné naplánování tratě letu IFR, vykonání předletové přípravy a podání letového plánu. Teoretická část bakalářské práce uvádí ukázku postupu naplánováni letu IFR pomocí systému IBS ŘLP. Jedná se o popis jednotlivých kroků při přípravě letu z brněnského letiště LKTB na letiště Václava Havla LKPR.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.
Návrh RNAV SID a STAR tratí pro letiště Brno Tuřany
Zvolánek, Jiří ; Ing. Duka (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Závěrečná diplomová práce se zabývá návrhem RNAV SID a STAR tratí pro letiště Brno Tuřany. Rozebírá využití současných konvenčních příletových a odletových tratí pro dané letiště a popisuje jeho TMA. Na základě zjištěných informací jsou navrženy nové tratě s využitím přesné prostorové navigace a je upraven prostor TMA Brno. Součástí práce je také detailní konstrukce vybraného odletového postupu.
Autobusová doprava v Praze a okolí
Buzková, Jana ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá autobusovou dopravou na území hl. m. Prahy a jejího blízkého okolí, v rámci Středočeského kraje. Porovnává systém Pražské integrované dopravy a systém Středočeské integrované dopravy a zabývá se otázkou, zda je provozování dvou neprovázaných integrovaných dopravních systémů na stejné trase efektivní a zda je autobusová doprava na vybrané relaci Praha -- Neratovice dostatečně využívána. Průzkum vytíženosti jednotlivých linek je doplněn informacemi o dopravcích, kteří provozují autobusové linky na daných relacích, a jejich vozovém parku. Cílem práce je zhodnocení současné situace, poukázání na rozdíly mezi jednotlivými systémy a návrh alternativních řešení.
Analýza regionální železniční trati
Baroch, Michal ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Haas, Václav (oponent)
Práce pojednává o regionální železniční trati č. 173 Praha-Smíchov - Rudná u Prahy - Beroun se zaměřením na úsek Praha-Smíchov - Nučice. Cílem práce bylo zjištění kvality tratě a možnost eventuálních zřízení nových železničních zástávek. Hypotéza se potvrdila. Pro trať by bylo přínosné, kdyby vznikly nové železniční zastávky. Nicméně realizace je poněkud složitější, než potvrzená hypotéza.
Analýza dopravní infrastruktury v regionu Praha - západ
Rákosník, Jonáš ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Sodomka, Jaroslav (oponent)
Práce objasňuje dopravní procesy ve veřejné hromadné osobní dopravě v oblasti Praha - západ. Zabývá se vývojem infrastruktury, analýzou stávající infrastruktury a nabízí možná řešení problémů stávající infrastruktury v oblasti.
Využití frameworku NGOSS při zavádění SOA v prostředí telekomunikačního operátora
Jezl, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Nikodým, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou servisně orientované architektury a služeb, které tvoří její základní stavební prvky. Jejím cílem je vymezení způsobu, jakým lze navrhovat jednotlivé podnikové aktivity jako služby, které jsou založeny na podobném principu a disponují stejnými charakteristikami jako služby, které jsou navrhovány na technologické úrovni SOA. Práce je rozdělena do pěti částí. Smyslem prvních čtyřech je vytvoření určitého teoretického základu, který je následně využit pro účely prakticky orientovaného příkladu, který se zabývá identifikací služeb. První část je věnována vysvětlení podstaty a významu enterprise architektury. Na ní navazuje další část, která ze zabývá architektonickými frameworky a jejímž smyslem je popsání charakteristik frameworku NGOSS (New Generation Operations Systems and Software), který je určen pro poskytovatele telekomunikačních služeb. Nástroje tohoto frameworku, kterými jsou datový model eTOM (enhanced Telecom Operations Map) a datový model SID (Shared Information/Data Model) jsou využívány v již zmiňované závěrečné části. Předposlední část práce je věnována teoretickému pojednání o servisně orientované architektuře a službách. Kapitola obsahuje popis procesu zavádění servisně orientované architektury a dále uvádí charakteristiky, kterými by měli služby disponovat. Závěr práce je věnován názornému příkladu, jak přistupovat k identifikaci služeb. V rámci závěrečné části je jednak navrhován postup, jak služby identifikovat na základě podnikových procesů a jednak jsou zde demonstrovány a hodnoceny možnosti využití obou zmiňovaných nástrojů frameworku NGOSS v rámci tohoto postupu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.