Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Master Tool s.r.o. postavená na obchodní značce „BOPO“
Jobeková, Renata ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje prozkoumání a popsání možností uplatnění obchodní značky na trhu v České republice. Je analyzován současný stav trhu, vliv obchodní značky na rozhodování spotřebitelů. Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii firmy na základě výše uvedených poznatků, za účelem dosažení většího podílu na trhu pomocí využití obchodní značky.
Marketingová strategie firmy Master Tool s.r.o. postavená na obchodní značce „BOPO“
Jobeková, Renata ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje prozkoumání a popsání možností uplatnění obchodní značky na trhu v České republice. Je analyzován současný stav trhu, vliv obchodní značky na rozhodování spotřebitelů. Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii firmy na základě výše uvedených poznatků, za účelem dosažení většího podílu na trhu pomocí využití obchodní značky.
Výzkum Volný obchod - 18/1949 listopad ÚVVM/CVVM (Ekonomika)
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl zaměřen na zjišťování spokojenosti na trhu s textilem a obuví a na na využítí šatenek v roce 1949.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.