Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trends of modernization of the technologies intended for flight control in vicinity of an aerodrome
Buľák, Marián ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with technologies intended for flight control during approach and landing. The main focus is on perspective approach systems, including differential technology systems. The thesis is to serve as a study aid for pilots and students of Air Traffic study programme. The main aim of this thesis is to create a qualified whole of perspective and used approach systems. Individual systems include basic characteristics and assessment of their future use. The thesis also includes an analysis of the possibility of implementing the DGNSS system at the airport with multiple runways. Prague-Ruzyně airport was chosen for this purpose. The implementation of this system is compared to other precision approach systems.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.
Možnosti zvyšování výkonnosti GNSS pro zajištění provozu RNP-RNAV
Kvíčala, Aleš ; Kevický, Dušan (oponent) ; Ptáček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza současných požadavků na systém navigace RNP RNAV. Jedná se zejména o zhodnocení stávajících způsobů a popis budoucích možností zvyšování výkonnosti GNSS. V předložené práci je popsán dosavadní vývoj prostorové navigace RNAV a požadovaného navigačního výkonu RNP. Dále se práce zaobírá obecnými přístupy ke zvyšování výkonnostních parametrů, jejich zhodnocením a náznakem řešení u budoucích systémů.
Model systému automatického řízení přesného přiblížení a přistání civilního dopravního letadla za použití informací DGNSS
Hvězda, Michal ; Jalovecký, Rudolf (oponent) ; Hlinka, Jiří (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
V současné době jsou v České Republice publikována přiblížení LPV, jejichž použití umožňuje evropské rozšíření družicového navigačního systému EGNOS. Publikované výšky rozhodnutí ale zatím neumožňují jejich ekvivalenci k přesným přiblížením ILS CAT I. Ověřování modelu automatického přesného řízení přiblížení letadla prezentovaného v rámci této práce ukazuje, že je možné splnit požadavky leteckých předpisů na provedení přiblížení LPV pro výšky rozhodnutí nižší než dosud publikované. Model je vytvořen na základě nejmodernějších metod vývoje založeném na modelování v nástroji umožňujícím současné zpracování spojitých a diskrétních signálů. Architektura modelu sice kopíruje osvědčený systém ILS ve volbě souřadného systému a v oddělení směrů, ve kterých je vedení letu prováděno, ale umožňuje navíc přiblížení po křivce. Použití digitálních dat družicového navigačního systému otevírá další možnosti jeho použití, rozšiřování a vylepšování. Udržování kurzu, odchylky polohy a výšky letu je ověřeno ve scénářích, které zahrnují podrobné cíle práce vytvořené na základě definice procesu přesného přiblížení letadla a které zahrnují výpadek navigačního signálu, vliv větru, různé sestupové úhly a přiblížení po křivce. Analýza chování regulované soustavy ve scénářích umožňuje vývoj jednotlivých modulů automatického systému řízení přesného přiblížení až do aplikované úrovně, totiž konkrétních simulací zdařených přiblížení.
Technologie automatického řízení civilního letadla po trajektorii přibližování na přistání
Kočiš, Martin ; Sklenář, Filip (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémy používanými pro automatické řízení přesného přiblížení civilních letadel na přistání. Popisuje přesné přibližovací systémy využívané v minulosti a vývojové mezistupně vedoucí k jejich dnešní a budoucí podobě. Cílem této práce není vytvořit detailně zaměřenou studii, ale vytvořit publikaci, která coby výuková pomůcka pro piloty a studenty oboru Letecký provoz poskytne úvod do problematiky systémů přesného přiblížení v kontextu s ostatními segmenty leteckého provozu, bude odrážet současný stav a nastíní další vývoj tohoto odvětví.
Testování propojení komponent systému GBAS
Polok, Zbyszek ; Štohl, Radek (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou globálního družicového polohového systému, mož- ných zdrojů chyb, jejích eliminace. Dále je rozepsaná základní charakteristika systémů: SBAS a GBAS. Cílem této práce je navrhnou testovací propojení systemu GBAS.
Model systému automatického řízení přesného přiblížení a přistání civilního dopravního letadla za použití informací DGNSS
Hvězda, Michal ; Jalovecký, Rudolf (oponent) ; Hlinka, Jiří (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
V současné době jsou v České Republice publikována přiblížení LPV, jejichž použití umožňuje evropské rozšíření družicového navigačního systému EGNOS. Publikované výšky rozhodnutí ale zatím neumožňují jejich ekvivalenci k přesným přiblížením ILS CAT I. Ověřování modelu automatického přesného řízení přiblížení letadla prezentovaného v rámci této práce ukazuje, že je možné splnit požadavky leteckých předpisů na provedení přiblížení LPV pro výšky rozhodnutí nižší než dosud publikované. Model je vytvořen na základě nejmodernějších metod vývoje založeném na modelování v nástroji umožňujícím současné zpracování spojitých a diskrétních signálů. Architektura modelu sice kopíruje osvědčený systém ILS ve volbě souřadného systému a v oddělení směrů, ve kterých je vedení letu prováděno, ale umožňuje navíc přiblížení po křivce. Použití digitálních dat družicového navigačního systému otevírá další možnosti jeho použití, rozšiřování a vylepšování. Udržování kurzu, odchylky polohy a výšky letu je ověřeno ve scénářích, které zahrnují podrobné cíle práce vytvořené na základě definice procesu přesného přiblížení letadla a které zahrnují výpadek navigačního signálu, vliv větru, různé sestupové úhly a přiblížení po křivce. Analýza chování regulované soustavy ve scénářích umožňuje vývoj jednotlivých modulů automatického systému řízení přesného přiblížení až do aplikované úrovně, totiž konkrétních simulací zdařených přiblížení.
Technologie automatického řízení civilního letadla po trajektorii přibližování na přistání
Kočiš, Martin ; Sklenář, Filip (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémy používanými pro automatické řízení přesného přiblížení civilních letadel na přistání. Popisuje přesné přibližovací systémy využívané v minulosti a vývojové mezistupně vedoucí k jejich dnešní a budoucí podobě. Cílem této práce není vytvořit detailně zaměřenou studii, ale vytvořit publikaci, která coby výuková pomůcka pro piloty a studenty oboru Letecký provoz poskytne úvod do problematiky systémů přesného přiblížení v kontextu s ostatními segmenty leteckého provozu, bude odrážet současný stav a nastíní další vývoj tohoto odvětví.
Trends of modernization of the technologies intended for flight control in vicinity of an aerodrome
Buľák, Marián ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with technologies intended for flight control during approach and landing. The main focus is on perspective approach systems, including differential technology systems. The thesis is to serve as a study aid for pilots and students of Air Traffic study programme. The main aim of this thesis is to create a qualified whole of perspective and used approach systems. Individual systems include basic characteristics and assessment of their future use. The thesis also includes an analysis of the possibility of implementing the DGNSS system at the airport with multiple runways. Prague-Ruzyně airport was chosen for this purpose. The implementation of this system is compared to other precision approach systems.
Testování propojení komponent systému GBAS
Polok, Zbyszek ; Štohl, Radek (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou globálního družicového polohového systému, mož- ných zdrojů chyb, jejích eliminace. Dále je rozepsaná základní charakteristika systémů: SBAS a GBAS. Cílem této práce je navrhnou testovací propojení systemu GBAS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.