Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.14 vteřin. 
Grafické rozhraní pro nástroj NetLoiter
Ščupák, Marian ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Rozsíval, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit grafické uživatelské rozhraní, které zjednoduší práci s nástrojem NetLoiter. Pro implementaci uživatelského rozhraní byla zvolena forma webové aplikace. Vytvořené uživatelské rozhraní umožňuje uživateli vyplňovat formuláře, které jeho vstup validují a převádí na konfigurační soubory. Vytvořené konfigurace mohou být využity pro spuštění nástroje NetLoiter prostřednictvím protokolu SSH a následné monitorování výstupu v přívětivé podobě v reálném čase. Rozhraní také poskytuje uživatelům možnost provádět základní statistické analýzy nad daty generovanými nástrojem NetLoiter. Výsledkem práce je zvýšená efektivita správy nástroje NetLoiter a snadnější interpretace jeho výstupů.
Audio communication tool for Arma 3 players
Pupakis, Sotirios ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
In the dynamic and immersive world of Arma 3, effective communication among players is crucial for successful missions, teamwork, and an overall enhanced gameplay experience. However, Arma 3’s default communication tools are limited, offering only text and voice options separated into different channels based on in-game roles, with no room for customization. This lack of flexibility poses a challenge for players seeking a more immersive experience. To address this, two community-made modifications have been developed, aiming to provide greater immersion and customization. Yet, these modifications are hindered by their dependence on proprietary software, which not only restricts accessibility but also presents security vulnerabilities that can be exploited by game hackers. This bachelor’s thesis proposes a custom solution designed to potentially replace the proprietary software used by both community modifications. The new approach aims to enhance security by eliminating known attack vectors that currently allow hackers easy access to critical game memory.
Síťová hra: Hon na ponorku
Jašek, Petr ; Mlích, Jozef (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem jednoduché síťové počítačové hry. Práce popisuje základní schéma vývoje počítačové hry. Je v ní také provedena analýza různých možností síťové implementace. Výstupem práce je počítačový program psaný v jazyce C++. K implementaci síťového rozhraní byla použita knihovna Boost 1.50.0. Síťová komunikace byla implementována jako architektura klient-server s pomocí protokolu UDP. K implementaci grafického rozhraní a zvuku byla použita knihovna Allegro 5.0.7.
Návrh a tvorba proxy pro penetrační testování
Válka, Michal ; Bláha, Lukáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj proxy sloužící pro účely penetračního testování. Práce se dělí na tři hlavní části a začíná teoretickou částí rozebírající základní technologie a principy, na kterých aplikace staví. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu hodnotící aktuálně dostupné alternativy pro penetrační testy síťové komunikace. Z provedených analýz jsou vyvozeny požadavky na finální produkt, jehož návrh a vývoj je popsán v kapitole vlastního návrhu. V závěru práce je shrnuto vyvinuté řešení a jeho přínosy pro penetrační testování.
Web server pro vestavěné aplikace
Pirkl, Tomáš ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
V této práci je popsána problematika návrhu Embedded systému s možností síťové komunikace. Je zde navrhnuta platforma pro implementaci Embedded web serveru, která obsahuje mikrokontrolér, řadič rozhraní Ethernet a paměťový blok. Dále práce obsahuje popis realizace web serveru na desce pro plošné spoje s rozhraním pro kartu MMC, dále ještě implementaci ovladače pro kartu MMC a souborového systému FAT. Také se zde zabývám síťovými referenčními modely ISO/OSI a TCP/IP standardem Ethernet a komunikačními protokoly UDP, TCP/IP a HTTP.
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.
iPhone jako univerzální vstupní zařízení PC
Mataj, Lukáš ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Ševcovic, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace, která umožní využívat mobilní zařízení iPhone jako bezdrátové univerzální vstupní zařízení počítače. Pomocí této aplikace tak můžeme simulovat klávesnici, numerickou klávesnici, myš, touchpad a herní ovladač. Také se stručně seznámíme se samotným zařízením iPhone a procesem vývoje aplikace pro tuto platformu.
Protokol XMPP Jabber a jeho využití pro přenos multimediálních dat
Havlena, Petr ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se snaží vytvořit aplikaci pro komunikaci v opensource IM síti Jabber. Ta v dnešní době získává stále větší oblibu jak u poskytovatelů, tak hlavně u koncových uživatelů. V první polovině práce jsou vysvětleny nezbytné základy celé problematiky a v druhé polovině je popsána výsledná aplikace, která byla vytvořena pomocí objektového programovacího jazyka Java. Java je pro svou jednoduchost a podporu mezi vývojáři velmi rozšířena. Díky tomu je k dispozici mnoho externích knihoven a rozšíření. Výsledná aplikace je postavena na knihovně Smack ve verzi 3.04 a VoIP modul na JMF (Java Media Framework). Grafické rozhraní bylo vytvořeno pomocí standardních Java visuálních komponent (javax.swing).
Omezení provozu Peer-to-Peer sítí
Šípoš, Martin ; Tobola, Jiří (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá detekovaním peer-to-peer sietí, ich sledovaním a obmedzova- ním. Za týmto účelom bola vytvorená aplikácia, ktorá, pomocou voľne dostupných nástro- jov, je schopná tieto siete detekovať, sledovať a obmedzovať na úrovni aplikačnej vrstvy, aj na úrovni blokovania portov. Aplikácia bola vytvorená v jazyku Java a je určená pre operačný systém Linux.
Pokročilá proxy pro penetrační testování
Válka, Michal ; Vilém,, Šlesinger (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vylepšení open-source proxy nástroje pro penetrační testování tlustých klientů. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, z nichž první je zaměřena na základní teoretická východiska, na kterých diplomová práce staví. Druhá kapitola popisuje analýzy současného stavu a vymezuje uživatelské požadavky ke splnění. Třetí kapitola se zabývá zvýšením kvality a rozšířením funkcionality na základě uživatelských požadavků. Zároveň v ní dochází k vytvoření metodiky testování a vývoji zranitelné aplikace jako učebního materiálu k metodice. Závěrem kapitoly jsou shrnuty ekonomické náklady a přínosy aplikace pro proces penetračního testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.