Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza robotických stavebnic
Šemora, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vícekriteriální analýzou a popisem robotických stavebnic z hlediska možnosti využití pro přípravu žáků základních a středních škol k odbornému studiu robotiky.
Robotická stavebnice Bioloid Comprehensive Kit
Hujík, Miloš ; Veselý, Miloš (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout vhodný senzorický systém pro mobilního robota. V úvodní části, jsou rozebrány různé typy autonomních výukových robotů. Jsou vysvětlené jejich výhody a nevýhody z teoretického hlediska a možnosti jejich použití v praxi. V následující části je práce zaměřena na popis senzorických systémů světově významných výrobců, na popis jejich nedostatků a kvalit. V závěrečné části je popsána HW a SW realizace vlastního senzorického subsystému a jeho testování pro ověření koncepce.
Analýza robotických stavebnic
Šemora, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vícekriteriální analýzou a popisem robotických stavebnic z hlediska možnosti využití pro přípravu žáků základních a středních škol k odbornému studiu robotiky.
Robotická stavebnice Bioloid Comprehensive Kit
Hujík, Miloš ; Veselý, Miloš (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout vhodný senzorický systém pro mobilního robota. V úvodní části, jsou rozebrány různé typy autonomních výukových robotů. Jsou vysvětlené jejich výhody a nevýhody z teoretického hlediska a možnosti jejich použití v praxi. V následující části je práce zaměřena na popis senzorických systémů světově významných výrobců, na popis jejich nedostatků a kvalit. V závěrečné části je popsána HW a SW realizace vlastního senzorického subsystému a jeho testování pro ověření koncepce.
Podpora výuky technických předmětů na středních školách za využití otevřené robotické platformy
PRŮCHA, Tomáš
Tato diplomová práce pojednává o využití robotických stavebnic středními školami ve výuce technických předmětů. Teoretická část práce popisuje pojmy z oblasti robotiky a pedagogiky. Zabývá se historií, druhy robotů, popisuje jejich součásti a přináší přehled dostupných robotických stavebnic. Dále se zaobírá pojetím a přístupy ve výuce, cíli a aktivizačními metodami. V praktické části jsou shrnuty výsledky výzkumu mezi studenty, absolventy a pedagogy středních škol. Výstupem této práce jsou metodické listy pro výuku technických předmětů, jako jsou např. mikroprocesorová technika či řídicí systémy apod. za využití stavebnice postavené na Raspberry Pi. Vypracované úlohy jsou: Hardwarový Hello World! LED, bzučák, tlačítko s LED, přerušení (Interrupt), detekce pohybu, sledování černé čáry, klávesnice 4×4, řízení otáček větráčku, řízení směru otáčení DC motoru, ovládání servo motoru, měření vzdálenosti, měření teploty, zobrazování zpráv na LCD displeji, postavení robotického vozítka a získání obrazu z webkamery.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.