Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propagace rychloobrátkového zboží v denním tisku a reklamní filmové produkci meziválečného Československa
Jeřábek, Petr ; Štolleová, Barbora (vedoucí práce) ; Starcová, Marcela (oponent)
Předložená bakalářská práce sleduje vývoj reklamních strategií podniků orientovaných na výrobu a prodej rychloobrátkového zboží pomocí analýzy jejich reklamní produkce ve vybraném denním tisku a animovaných i hraných reklamních filmech přístupných československým spotřebitelům v meziválečném období. Na základě analýzy dobových periodik sleduje množství a vývojové trendy umisťování propagačních sdělení. Z hlediska obsahu propagačních sdělení analyzuje obvyklé jazykové a obrazové motivy využívané pro komunikaci se zákazníkem. Poukazuje na výhody vybraných médií pro účely ovlivňování zákazníka a jeho spotřebitelských návyků. Výsledky práce umožňují zhodnocení úrovně československé propagace rychloobrátkového zboží z hlediska implementace dobových pokrokových trendů šířených domácími reklamními teoretiky, stejně jako její zasazení do mezinárodního kontextu. Klíčová slova: reklama, Československo, film, Národní listy, Národní politika, meziválečné období

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.