Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kopecký, Ivo ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Injekce paliva je systém, který dávkuje palivo do spalovacího motoru. V moderních automobilových aplikacích, toto dávkování paliva vykonává samostatný systém. Vstřikovací systém je vždy navržený na určitý typ paliva se kterým bude pracovat: benzín, LPG (známý také jako propan), ethylalkohol, methanol, metanový plyn, vodík nebo nafta. Většina vstřikovacích systému je vyrobena pro vstřikování nafty nebo benzinu. S příchodem elektronizace se stal systém pro vstřikování nafty a benzinu velice podobným. Za posledních 20 let se u automobilů v motorové části nejvíce změnila příprava směsi a její způsob zapálení. Od karburátorů se přešlo k jednotkám, které připravují spalovací směs podle aktuálního stavu provozu automobilu na silnici, např. změnou tlaku, teplotou nebo i poměrem benzínu a vzduchu.
Vozidla na alternativní pohon LPG
Magdolen, Michal ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahom bakalárskej práce je prehľad posledného vývoja v oblasti alternatívnych pohonov na LPG. Práca sa zaoberá zložením a charakteristickými vlastnosťami LPG, prehľadom a popisom funkcií komponentov LPG, prestavbami automobilu na pohon LPG, použitím LPG systémov podľa úrovne vyspelosti motora, ekologickými aspektmi a vplyvmi LPG na opotrebenie motorových komponentov. Záver zhrňuje dôležité poznatky a vlastné zkušenosti o pohone LPG a zachytáva ekonomickú stránku prevádzky vozidiel na LPG.
Návrh reduktoru zážehového šestiválcového leteckého motoru
Novák, Lukáš ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem reduktoru pro šestiválcový letecký motor. Jsou zde zpracovány jednotlivé součásti reduktoru a následně jako sestava s klikovým hřídelem je řešeno torzní kmitání kompletní sestavy a stanoveny životnosti jednotlivých částí.
Návrh reduktoru zážehového šestiválcového leteckého motoru
Novák, Lukáš ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem reduktoru pro šestiválcový letecký motor. Jsou zde zpracovány jednotlivé součásti reduktoru a následně jako sestava s klikovým hřídelem je řešeno torzní kmitání kompletní sestavy a stanoveny životnosti jednotlivých částí.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kopecký, Ivo ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Injekce paliva je systém, který dávkuje palivo do spalovacího motoru. V moderních automobilových aplikacích, toto dávkování paliva vykonává samostatný systém. Vstřikovací systém je vždy navržený na určitý typ paliva se kterým bude pracovat: benzín, LPG (známý také jako propan), ethylalkohol, methanol, metanový plyn, vodík nebo nafta. Většina vstřikovacích systému je vyrobena pro vstřikování nafty nebo benzinu. S příchodem elektronizace se stal systém pro vstřikování nafty a benzinu velice podobným. Za posledních 20 let se u automobilů v motorové části nejvíce změnila příprava směsi a její způsob zapálení. Od karburátorů se přešlo k jednotkám, které připravují spalovací směs podle aktuálního stavu provozu automobilu na silnici, např. změnou tlaku, teplotou nebo i poměrem benzínu a vzduchu.
Vozidla na alternativní pohon LPG
Magdolen, Michal ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahom bakalárskej práce je prehľad posledného vývoja v oblasti alternatívnych pohonov na LPG. Práca sa zaoberá zložením a charakteristickými vlastnosťami LPG, prehľadom a popisom funkcií komponentov LPG, prestavbami automobilu na pohon LPG, použitím LPG systémov podľa úrovne vyspelosti motora, ekologickými aspektmi a vplyvmi LPG na opotrebenie motorových komponentov. Záver zhrňuje dôležité poznatky a vlastné zkušenosti o pohone LPG a zachytáva ekonomickú stránku prevádzky vozidiel na LPG.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.