Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy na zlepšení poskytovaných služeb po zavedení informačního systému ve výrobní společnosti
Menoušek, Jiří ; Moravec, Petr (oponent) ; Varjan, Matúš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na poskytování servisních služeb v konkrétním podniku a obsahuje návrh optimalizace procesů v poskytování servisních služeb. Řešení vychází z detailní analýzy procesů ve firmě.
Očekávání adoptivních rodičů a jejich naplněné představy
Drvotová, Alžběta ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Štrinclová, Marta (oponent)
Diplomová práce "Očekávání adoptivních rodičů a jejich naplněné představy" se zabývá odbornými přípravami, které jsou poskytovány organizací Dobrá rodina, a dále zjišťuje kvalitu poskytovaných služeb po přijetí dítěte do péče. Teoretická část se zaměřuje na definici adopce, její právní ukotvení a odborné přípravy. Dále vymezuje rozdíly mezi rodičovstvím biologickým, adoptivním a specifika homoparentního rodičovství. Vysvětluje důležité pojmy, které se s osvojením pojí, jako jsou identita dítěte, trauma či poruchy attachmentu. Specifikuje podpůrnou síť pro osvojitele a zaměřuje se na dvě organizace, Dobrá rodina a Středisko náhradní rodinné péče. Praktickou část tvoří semi-strukturované rozhovory s rodiči, kteří prošli odbornými přípravami v organizaci Dobrá rodina a aktuálně mají již osvojené dítě/děti. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem odborné přípravy rodičům mění myšlení a uvažování o náhradní rodinné péči, jaké jsou jim dále poskytovány služby a jaké formy podpory by ještě uvítali. Výzkum ukázal, že přípravy často mění očekávání rodičů a jejich celkový způsob myšlení o náhradním rodičovství. Rodiče jsou s odbornými přípravami spokojeni, a to především díky jejich prožitkové formě, intenzitě a vedení lektorů. Služby poskytované rodičům po ukončení příprav, prováděných doprovázející...
Služby poskytované zákazníkům v obchodě
MICHNOVÁ, Veronika
Cílem této bakalářské práce je zjištění názoru na poskytované služby a vnímání těchto služeb zákazníky ve vybrané obchodní jednotce. Tato práce je rozdělena na literární rešerši a praktickou část. Literární rešerše vymezuje základní pojmy v oblasti obchodu, a to maloobchod a velkoobchod, dále v oblasti služeb, a to hlavně jejich vlastnosti, druhy a služby poskytované v obchodě. Poslední část rešerše je věnována marketingovému výzkumu. V praktické části je definován cíl práce, výzkumná otázka a metodika práce. Dále zahrnuje vlastní práci, tedy popis vybrané obchodní jednotky. Pro praktickou část byla vybrána společnost Makro Cash & Carry v Českých Budějovicích. V rámci praktické části se může čtenář dozvědět o této společnosti a o službách, které v obchodě nabízí. Dále v dotazníkovém šetření a v jeho výsledcích čtenář získá informace o zákaznících, jak jsou spokojeni s jednotlivými službami v Makro Cash & Carry. Z výsledků dotazníkového šetření jsou dále stanoveny návrhy na zlepšení.
Adiktologický klient ve skupinové psychoterapii
BÍLÝ, Ondřej
Teoretická bakalářská práce se primárně zabývá adiktologickými klienty ve skupinové psychoterapii s důrazem na doléčování a následnou péči z pohledu sociálního pracovníka působícího v Doléčovacím centru v Brně. Práce je rozdělena do sedmi hlavních kapitol, jež se zabývá závislostí, skupinovou psychoterapií, adiktologií, následnou péčí a doléčováním, Doléčovacím centrem v Brně a reflexí. V poslední části práce dochází ke kritickému zhodnocení a porovnání výše zmiňovaných teoretických poznatků s konkrétní praxí poskytovaných služeb Doléčovacího centra v Brně a vlastních praktických zkušeností. Hlavním východiskem této práce je význam sociálního pracovníka v multidisciplinárním týmu a nároky na jeho specializaci.
Návrhy na zlepšení poskytovaných služeb po zavedení informačního systému ve výrobní společnosti
Menoušek, Jiří ; Moravec, Petr (oponent) ; Varjan, Matúš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na poskytování servisních služeb v konkrétním podniku a obsahuje návrh optimalizace procesů v poskytování servisních služeb. Řešení vychází z detailní analýzy procesů ve firmě.
Uplatnění společenské odpovědnosti firem ve vybraných retailových řetězcích
Štěpánková, Daniela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem (CSR). Cílem práce, která je rozdělena do tří kapitol, je představit koncept CSR jak z teoretického hlediska, tak na příkladu konkrétních retailových řetězců. První kapitola je věnována teoretické části, na kterou navazují již konkrétní aktivity jednotlivých retailových řetězců v kapitole druhé, kde je pozornost zaměřena především na poskytované služby zákazníkům, různé dobročinné projekty a na přístup řetězců k ochraně životního prostředí. Poslední kapitola se týká provedeného dotazníkového šetření, u kterého bylo zjišťováno povědomí veřejnosti o CSR jak obecně, tak u retailových řetězců, zda lidé považují tento koncept za důležitý a zda na ně má např. při výběru řetězce vliv.
Řízení služeb v letecké dopravě
NOVÁKOVÁ, Ivana
Tato diplomová práce je zaměřena na srovnání tradičních a nízkonákladových leteckých dopravců a jejich perspektivu do budoucnosti. Teoretická část se zabývá popisem a analýzou letecké dopravy jak v České republice, tak i ve světě od historie až po současnost. Praktická část popisuje analýzu služeb poskytovaných na letišti Praha Ruzyně. Je zde představena společnost České aerolinie, jako největší letecký dopravce na českém trhu. Pozornost je také věnována obecnému nízkonákladovému modelu těchto druhů leteckých dopravců. Vzhledem k současné vysoké konkurenceschopnosti jsem provedla srovnání tradičních a nízkonákladových dopravců a díky vypracovanému dotazníku jsem navrhla doporučení vedoucí ke zkvalitnění produkce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.