Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí
Sočka, David ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí Cíle: Cílem této diplomové práce je vyvodit doporučení pro správu účtu FORTUNA:LIGY na sociální síti Facebook jako marketingového nástroje. Metody: Hlavní metodou využitou ve výzkumu byla analýza zaměřená na příspěvky publikované na Facebooku FORTUNA:LIGY. Pro zajištění objektivity výsledků byla tato metoda podpořena analýzou oficiálních statistik a realizací ohniskové skupiny s odborníky. Výsledky: Výzkum práce potvrdil, že Facebook je v současnosti důležitou součástí marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Analyzované příspěvky v určitých aspektech reflektovaly moderní trendy vycházející z informací zjištěných v odborné literatuře. Jednalo se například o tvorbu zábavného obsahu, videí ze zákulisí, nebo publikaci příspěvků s vysokou úrovní zapojení uživatelů. Navržená doporučení se následně zaměřovala především na oblasti, ve kterých byly nalezeny určité nedostatky. Z celkového počtu devíti doporučení bylo prvních sedm určeno obecným radám věnovaným správě účtů na Facebooku. Mohou je proto využít při zohlednění vlastních specifik i subjekty s odlišným zaměřením. Další dva body už směřovaly na konkrétní oblasti, kterými je zajištění aktuálních videozáběru ze zápasů a úzká spolupráce s kluby účastnícími se české nejvyšší fotbalové...
Utužování stereotypů pomocí příspěvků, které sdílejí české influencerky na sociální síti Instagram
Lesáková, Marie ; Fousek Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Diplomová práce si dává za cíl zjistit, jak české influencerky na vybrané sociální síti, kterou je Instagram, utužují svými příspěvky tradiční genderové stereotypy nebo se jim naopak vymykají. Práce je rozdělena do dvou hlavních bloků - části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku nových médií a na fenomén sociálních sítí. V dalších kapitolách práce definuje Instagram, který je i předmětem následné analýzy. Součástí teoretické části je charakteristika s Instagramem souvisejících pojmů. Diplomová práce rozebírá sociologický problém genderových stereotypů a uvádí několik případů z historie médií, kde byly znatelně podporovány genderové stereotypy mezi muži a ženami. Praktická část je zaměřená nejprve na kvantitativní obsahovou analýzu, která má za úkol vyřadit příspěvky, které nevykazují žádné genderové stereotypy a nepodrobí se tak dalšímu kroku, kterým je kvalitativní analýza příspěvků několika nejsledovanějších českých influencerek současnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.