Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogická diagnostika v mateřské škole - metodika pro učitele.
MILICHOVSKÝ, Lukáš
Bakalářská práce je zaměřená na pedagogickou diagnostiku a její funkční implementaci do prostředí mateřské školy. V teoretické části je charakterizován pojem pedagogická diagnostika, její metody, práce s portfoliem dítěte a pohled České školní inspekce na pedagogickou diagnostiku. V praktické části je popsán a zrealizován diagnosticko-metodický matriál, který může sloužit učitelům pro diagnostickou činnost v předškolním vzdělávání, dětem k sebehodnocení a reflektování jejich vědomostí, schopností a dovedností.
Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy
Perglerová, Veronika ; Koželuhová, Eva (vedoucí práce) ; Loudová Stralczynská, Barbora (oponent)
Diplomová práce s názvem "Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy" se zabývá tím, jak portfolio dítěte může napomoci ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy, přesněji k probuzení rodičovského zájmu o vývoj jejich dítěte. Cílem teoretické části je popsat jakou formou může být portfolio dítěte vedeno a jaký význam může mít zavedení portfolia v předškolním vzdělávání. Dále popisuje, jak probíhá spolupráce mateřské školy s rodinou dítěte, úskalí která mohou v komunikaci rodiny a školy nastat a jaký význam má spolupráce rodiny a školy pro vývoj dítěte předškolního věku. Součástí diplomové práce je výzkumné šetření, které je vedeno formou akčního výzkumu. Empirická část si klade za cíl zjistit, zda zavedení dětského portfolia ve třídě mateřské školy povede ke zlepšení spolupráce mezi mateřskou školou a rodinami dětí. Výzkum probíhal metodou pozorování, jehož poznatky byly zaznamenávány do záznamového archu. Výzkum byl rozdělen do tří etap. V první etapě probíhalo pozorování počáteční úrovně spolupráce, ve druhé etapě bylo zavedeno portfoliové hodnocení ve třídě mateřské školy a ve třetí etapě byla opět pozorována úroveň spolupráci rodičů a učitele. KLÍČOVÁ SLOVA Portfolio dítěte, mateřská škola, rodina, komunikace, spolupráce

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.