| |
|
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
|
| |
|
Zhodnocení finanční situace mezinárodně působícího podniku a návrhy na zlepšení v problémových oblastech
Hoang, Dieu Linh ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení strategické pozice a finančního zdraví mezinárodně působící společnosti a formulace návrhů na zlepšení v problémových oblastech. Z výsledků analytické části diplomové práce vyplývá, že po finanční stránce je společnost stabilní a dosahuje příznivých ukazatelů rentability. Na druhou stranu společnost zaznamenává nižší produktivitu určitých týmů, která je způsobená zdlouhavými interními procesy. V návrhové části jsou proto formulovány návrhy řešení, jejichž cílem je posílit produktivitu jednoho z hlavních týmů v dané společnosti. Podstatou návrhu je tvorba online nástroje pro automatizaci operativního řízení.
|
| |
| |
|
Zhodnocení finanční situace mezinárodně působícího podniku a návrhy na zlepšení v problémových oblastech
Hoang, Dieu Linh ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení strategické pozice a finančního zdraví mezinárodně působící společnosti a formulace návrhů na zlepšení v problémových oblastech. Z výsledků analytické části diplomové práce vyplývá, že po finanční stránce je společnost stabilní a dosahuje příznivých ukazatelů rentability. Na druhou stranu společnost zaznamenává nižší produktivitu určitých týmů, která je způsobená zdlouhavými interními procesy. V návrhové části jsou proto formulovány návrhy řešení, jejichž cílem je posílit produktivitu jednoho z hlavních týmů v dané společnosti. Podstatou návrhu je tvorba online nástroje pro automatizaci operativního řízení.
|
|
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
|