Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Lai Duc, Viet ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Trinh, Thuy Duong (oponent)
Práce s zabývá marketingovou analýzou uvedení specifického produktu na český trh. Cílem práce je analýza marketingového prostředí a procesu segmentace trhu, targetingu a positioningu. Bakalářská práce by měla posloužit jako podklad pro vytváření marketingovou strategii pro zavádění podobných produktů na trh. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. Vteoretické části jsou uvedeny a vymezeny základní marketingové pojmy, z čeho se bude vycházet v praktické části. Vpraktické části jsou aplikovány jednotlivé pojmy, dále zahrnuje praktická část situační analýzu a proces STP, které jsou zpracovány metodikou expertních rozhovorů a dotazníkovým šetřením.
Strategická analýza společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o.
Pavlíčková, Jana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Teoreticko-metodologická část: pojem strategický management, strategie, strategická analýza externího a interního prostředí, druhy strategie. Mezi strategie interního prostředí patří: Analýza zdrojů specifických příležitostí, Klíčové faktory úspěchu, Určení strategických alternativ, SWOT analýza, Portfolio analýza, SPACE analýza. Mezi analýzy externího prostředí patří: PEST analýza, Porterův model pěti sil, Analýza konkurenčního prostředí, Analýza portfolia a služeb, Postup při segmentaci trhu, Analýza atraktivity odvětví. Prakticko-aplikační část: PEST analýza, Analýza konkurenčního prostředí. Ostatní analýzy, návrh strategie a implementace strategie nejsou součástí diplomové práce z důvodu přání společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o. nezveřejňovat interní informace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.