Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing ve vybrané organizaci
JÍŠA, Jiří
Cílem této práce je zhodnotit personálně marketingové aktivity podniku XY, dále navrhnout případná zlepšení nebo rozšíření, srovnat s konkurenční společností. Konkrétně se jedná o doporučení zlepšení a zhodnocení dosavadních aktivit, které jsou vykonávány.
Personální marketing ve vybraném podniku
HAVELEC, David
Cílem této práce je zhodnotit současné aktivity podniku v oblasti personálního marketingu a navrhnout změnu či rozšíření. Konkrétně se jedná o analýzu marketingové kampaně na nábor montážních dělníků, vyhodnocení kampaně na nábor montážních dělníků a zjištění efektivity konkrétních marketingových kanálů. Výstupem této práce je doporučení firmě XY ohledně dalšího postupu v personálně marketingových otázkách, jako je inzerce volných pracovních míst a budování dobré značky zaměstnavatele za pomoci personálního marketingu.
HR sourcing strategy of Accenture Services
Tóth, Pavol ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Ptáčková, Denisa (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce bude analýza toho, jak vypadají aktivity směřující k zlepšení pověsti zaměstnavatele, oslovení uchazečů a ukázat, jak tyto aktivity vypadají v praxi na příkladě společnosti Accenture Services s.r.o.. Druhotným cílem mé práce pak bude navrhnout kampaň, která bude pomocí moderních komunikačních kanálů pracovat s již vybudovanou pověstí zaměstnavatele, bude časově a finančně flexibilní a bude tak moci kdykoli reagovat na poptávku po zaměstnancích hovořících německy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.