|
PR v neziskových organizacích
Hrabětová, Lea ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Hrabětová, L., Public relations v neziskových organizacích. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2017. Cílem diplomové práce je vytvořit metodiku PR pro menší neziskové organizace. Analýzu PR jsem provedla v neziskové organizaci Charita Opava, která naplňuje své poslání, a svou činností ukazuje, že funkční PR dokáže zlepšit image organizace a poskytnout tak solidní základ pro fundraisingové a marketingové aktivity. Bez funkčního PR je systematická realizace fundraisingových aktivit těžko uchopitelná. Metodiku jsem formulovala na základě zjištěných informací z polostrukturovaného rozhovoru s Ivo Mludkem, který má PR v Charitě Opava na starosti, jeho přednášky na téma PR pro organizace, působící v sociálních službách v Charitě Jeseník ze dne 20. 10. 2016 a analýzy veřejně dostupných dokumentů. Klíčová slova: neziskové organizace, public relations v neziskových organizacích, fundraising, cause-related marketing, Charita Opava, PR nástroje
|
|
PR v neziskových organizacích
Hrabětová, Lea ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Hrabětová, L., Public relations v neziskových organizacích. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2017. Cílem diplomové práce je vytvořit metodiku PR pro menší neziskové organizace. Analýzu PR jsem provedla v neziskové organizaci Charita Opava, která naplňuje své poslání, a svou činností ukazuje, že funkční PR dokáže zlepšit image organizace a poskytnout tak solidní základ pro fundraisingové a marketingové aktivity. Bez funkčního PR je systematická realizace fundraisingových aktivit těžko uchopitelná. Metodiku jsem formulovala na základě zjištěných informací z polostrukturovaného rozhovoru s Ivo Mludkem, který má PR v Charitě Opava na starosti, jeho přednášky na téma PR pro organizace, působící v sociálních službách v Charitě Jeseník ze dne 20. 10. 2016 a analýzy veřejně dostupných dokumentů. Klíčová slova: neziskové organizace, public relations v neziskových organizacích, fundraising, cause-related marketing, Charita Opava, PR nástroje
|
|
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
|
| |