Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
PR v neziskových organizacích
Hrabětová, Lea ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Hrabětová, L., Public relations v neziskových organizacích. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2017. Cílem diplomové práce je vytvořit metodiku PR pro menší neziskové organizace. Analýzu PR jsem provedla v neziskové organizaci Charita Opava, která naplňuje své poslání, a svou činností ukazuje, že funkční PR dokáže zlepšit image organizace a poskytnout tak solidní základ pro fundraisingové a marketingové aktivity. Bez funkčního PR je systematická realizace fundraisingových aktivit těžko uchopitelná. Metodiku jsem formulovala na základě zjištěných informací z polostrukturovaného rozhovoru s Ivo Mludkem, který má PR v Charitě Opava na starosti, jeho přednášky na téma PR pro organizace, působící v sociálních službách v Charitě Jeseník ze dne 20. 10. 2016 a analýzy veřejně dostupných dokumentů. Klíčová slova: neziskové organizace, public relations v neziskových organizacích, fundraising, cause-related marketing, Charita Opava, PR nástroje
PR v neziskových organizacích
Hrabětová, Lea ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Hrabětová, L., Public relations v neziskových organizacích. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2017. Cílem diplomové práce je vytvořit metodiku PR pro menší neziskové organizace. Analýzu PR jsem provedla v neziskové organizaci Charita Opava, která naplňuje své poslání, a svou činností ukazuje, že funkční PR dokáže zlepšit image organizace a poskytnout tak solidní základ pro fundraisingové a marketingové aktivity. Bez funkčního PR je systematická realizace fundraisingových aktivit těžko uchopitelná. Metodiku jsem formulovala na základě zjištěných informací z polostrukturovaného rozhovoru s Ivo Mludkem, který má PR v Charitě Opava na starosti, jeho přednášky na téma PR pro organizace, působící v sociálních službách v Charitě Jeseník ze dne 20. 10. 2016 a analýzy veřejně dostupných dokumentů. Klíčová slova: neziskové organizace, public relations v neziskových organizacích, fundraising, cause-related marketing, Charita Opava, PR nástroje
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností
Böhm, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat jednotlivé úkony, techniky a nástroje public relations a vymezit jejich specifika v divadelním prostředí. Výsledkem praktické části je zhodnocení komunikačních aktivit Dejvického divadla, na jejichž základě jsou stanovena vhodná doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.